Beantwoord

Te vroeg afgesloten ondanks overstap service.

  • 12 June 2019
  • 3 reacties
  • 399 Bekeken

Ik kan nu bevestigen dat Telfort vandaag de verbinding heeft verbroken ondanks de overstap service!
De wensdatum was 11-06 de monteur komt pas 18-06 ik zit nu een week zonder telefoon Tv en internet.
Waarom is Telfort ingelicht dat de nieuwe verbinding van T-mobille actief is? Er is nog geen installatie pakket ontvangen of monteur langsgeweest
icon

Beste antwoord door Piotr 21 June 2019, 09:01

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hey @L_Simar,

Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt. Nu zie ik dat je al contact hebt opgenomen met een collega hierover. Gelukkig is er een tijdelijke compensatie geboden en kun je vanaf nu weer probleemloos van je T-Mobile Thuis abonnement genieten!😄
De overstapservice wekt een andere verwachting dan het in de praktijk waar maakt. Als de opzegging bij je oude provider ingang is gezet kan dit blijkbaar niet worden gewijzigd. De afspraken met de monteurs en de overstap service lopen niet synchroon.

Woensdag (12-06) na contact met een helpdesk medewerker via chat, is een keurige oplossing aangeboden. Een tijdelijk unlimited data bundel en aangezien ik geen T-mobile abonnement heb een T-Mobile prepaid SIM. De SIM is zelf gekocht, de kosten zijn in mindering gebracht op de eerst volgende factuur.

Thuis met een 4G hotspot via de SIM en een hotspot router heb ik tijdelijk de internet verbinding hersteld. Vrijdag (14-06) werd het installatie pakket verstuurd en hen ik alles geinstalleerd. (18-06) dinsdag is de monteur langs geweest voor controleren i.v.m. garantie. Alles werkt zoals verwacht.
De overstap service hoort idd naadloos, nou ja naadloos op elkaar over te lopen, in de ochtend de oude verbinding er af en de nieuwe er op en dan dezelfde dag de monteur om het thuis aan te sluiten.
Zo werkte het bij mij in ieder geval wel, maar ik ging een week eerder over dan de planning was en het werd naar Telfort netjes doorgegeven en ook direct bevestigd door Telfort.

Wel heb ik de afspraak met Guidion rechtstreeks gemaakt, ik heb met Guidion tot nu toe nog steeds redelijk geluk gehad, er is maar 1 keer zonder bericht geen monteur komen opdagen, maar op de dag erna, op zaterdag nogwel, hadden ze er 1 kunnen regelen die de boel bij mij wilde komen omwisselen.

Reageer