Beantwoord

Tele2 unlimited T-Mobile thuis klantvoordeel

  • 27 November 2021
  • 4 reacties
  • 126 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik kon alleen vinden dat je bij een combi met Tele2 en T-Mobile thuis als klantvoordeel 5,- korting krijgt. Is dit echt de enige korting. Ik vroeg mij dit af omdat je dan minder korting krijgt als je het meeste afneemt

icon

Beste antwoord door Vera96 28 November 2021, 11:34

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Vera96 

Op de bestelpagina van T-Mobile Thuis heb je geen optie om te kiezen voor unlimited van Tele2 zoals dat icm T-Mobile mobiel wel het geval is. De korting icm Tele2 unlimited blijft 5 euro op TM Thuis volgens mij.

Reputatie 7
Badge +14

Bij Tele2 limited abonnementen krijg je ook nog extra data, maar met 0gb of Unlimited abonnementen is er niets extra. Als je al T-Mobile vast hebt kun je jouw mobiele abonnement na de Tele2 contract periode overzetten naar T-Mobile en profiteer je van meer voordelen.

Ah oke, bedankt voor het antwoord! Dan klopt het dus inderdaad wat ik kon vinden.

Reputatie 6

Hoi @Vera96, welkom op de Community! Het klopt dat je € 5 korting op je vaste internet krijgt en tot 5GB extra data op je mobiele abonnement, afhankelijk welk abonnement je hebt. Op de website van Tele2 lees je precies hoe het zit. Ben je benieuwd of je voordeliger uit bent met een mobiel abonnement van T-Mobile? Check dan dit topic!