Beantwoord

Telefonisch contact met Verkoop "Thuis"

  • 19 May 2018
  • 1 reactie
  • 621 Bekeken

Ik ben/was voornemens een Thuis-abbo bij T-Mobile aan te schaffen.
Ik ben al bijna 10 jaar tevreden klant bij T-Mobile. En heb ze aan veel van mijn vrienden en relaties voorgesteld, omdat ik een aantal keer zeer goed en correct ben geholpen. Maar nu breek ik mijn klomp.

Na vorige week even op de website te hebben gekeken, krijg ik een SMS:

"Speciaal voor jou hebben wij een aanbod dat je niet wilt missen!. Deze week willen we je er alles over vertellen. ......."

De week is voorbij. NIETS GEHOORD!.
Dus bel ik vanochtend zelf 0800-0419.
Kees (een rasechte Amsterdammer) kan mij exact bieden wat er op de website staat!!. Dat is geen "niet te missen aanbieding" Dat had ik al, zoals iedereen.

Als ik hem tot 3x vraag, waar dat niet te missen aanbod blijft, zegt ie chagrijnig dat dit het aanbod is. En als ik suggereer dat ik dan voor een ander ga, zegt ie snel: "Tot Ziens" en gooit direct op!
Nog maar eens een keer bellen, hij herkent mij en gooit direct de lijn direct op!
Nog maar een keer. hij wordt meteen onderbroken (nummerherkenning dus).
Nog maar eens vanuit een ander nummer. Hij neemt op. Hij herkent me weer....
Ik leg 'm uit, dat ik het ongehoord, zelfs onbeschoft vindt om het gesprek zo maar af te breken.
Hij heeft niets verkeerd gedaan en gooit wederom op !!!!

Hopelijk is het maar één persoon bij T-Mobile, die daar vanuit mijn ervaring niet thuis hoort.
Anders:
- Ga ik dus als beheerder mijn 5 “T-Mobile Samen” vrienden verwittigen, dat we stoppen.
- En ga ik ga mijn twee abbo's opzeggen.

Ik wens door niemand onbeschoft te worden behandeld.

Ik zou zeggen aan iedereen. Overweeg je keuze als je voor T-Mobile kiest !
icon

Beste antwoord door Sander 22 May 2018, 16:28

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hoi Hansel_007,

Allereerst bedankt voor de mooie woorden over je ervaringen met mobiel en het vertrouwen dat je een T-Mobile Thuis abonnement wilt (wilde?) aanvragen. Weet dat ik je de allerbeste service wil bieden die er mogelijk is! :)

De situatie aan de telefoon is niet sjiek. Graag vraag ik om een herkansing. Het aanbod is zeker niet te missen, maar wij maken geen onderscheid tussen online, offline, telefoon of in de winkel. Ik vind het aanbod overal 'niet te missen'. Wil je mij jouw postcode, huisnummer en telefoonnummer in een privébericht sturen? Dan zorg ik ervoor dat er op een correcte (de enige juiste manier) contact met jou wordt opgenomen!

Reageer