Ik ben al bijna 10 jaar tevreden klant bij T-Mobile. En heb ze aan veel van mijn vrienden en relaties voorgesteld, omdat ik een aantal keer zeer goed en correct ben geholpen. Maar nu breek ik mijn klomp.
Na vorige week even op de website te hebben gekeken, krijg ik een SMS:
"Speciaal voor jou hebben wij een aanbod dat je niet wilt missen!. Deze week willen we je er alles over vertellen. ......."
De week is voorbij. NIETS GEHOORD!.
Dus bel ik vanochtend zelf 0800-0419.
Kees (een rasechte Amsterdammer) kan mij exact bieden wat er op de website staat!!. Dat is geen "niet te missen aanbieding" Dat had ik al, zoals iedereen.
Als ik hem tot 3x vraag, waar dat niet te missen aanbod blijft, zegt ie chagrijnig dat dit het aanbod is. En als ik suggereer dat ik dan voor een ander ga, zegt ie snel: "Tot Ziens" en gooit direct op!
Nog maar eens een keer bellen, hij herkent mij en gooit direct de lijn direct op!
Nog maar een keer. hij wordt meteen onderbroken (nummerherkenning dus).
Nog maar eens vanuit een ander nummer. Hij neemt op. Hij herkent me weer....
Ik leg 'm uit, dat ik het ongehoord, zelfs onbeschoft vindt om het gesprek zo maar af te breken.
Hij heeft niets verkeerd gedaan en gooit wederom op !!!!
Hopelijk is het maar één persoon bij T-Mobile, die daar vanuit mijn ervaring niet thuis hoort.
Anders:
- Ga ik dus als beheerder mijn 5 “T-Mobile Samen” vrienden verwittigen, dat we stoppen.
- En ga ik ga mijn twee abbo's opzeggen.
Ik wens door niemand onbeschoft te worden behandeld.
Ik zou zeggen aan iedereen. Overweeg je keuze als je voor T-Mobile kiest !
Beste antwoord door Sander
Bekijk origineel