Beantwoord

terugbellen [Overstapservice]

  • 26 February 2018
  • 1 reactie
  • 131 Bekeken

Ik zou graag telefonisch contact willen hebben omdat er veel onduidelijkheid is rondom mijn nieuwe aansluiting via jullie. Aan de telefoon was mij toegezegd dat ik 26 maart kon overstappen. Dus dit heb ik ook zo geregeld bij onze huidige provider ziggo. Maar nu zie ik op mijn pagina dat ik de 26 maart alleen de producten ontvang? En ik wil ook graag een monteur. telefonisch kom ik er niet door bij jullie.
Graag uw hulp. Wij maken ook zakelijk gebruik van internet dus het zou een groot probleem zijn als we de 26 niet zijn aangesloten.
icon

Beste antwoord door Brian 2 March 2018, 17:03

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi, ik zie dat ik je toevallig hier eerder een bericht over heb gestuurd op 19 februari, zo te zien via Facebook. Ik heb mijn bericht hieronder nogmaals geplakt. Zoals je kan zien is de overstap dus niet gelukt omdat we niet de juiste gegevens hebben ontvangen. Inmiddels kan ik de overstap niet meer opnieuw voor je aanvragen omdat de tijd hiervoor al is verstreken. Wat ik wél voor je kan doen is de resterende bedenktijd (nog 4 dagen) voor je overslaan zodat je mogelijk sneller aangesloten kan worden. Dit betekent ook dat je het abonnement bij je huidige provider zelf nog op zal moeten zeggen, om je hier mee te helpen hebben we een standaard brief opgesteld. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust, ik zit voor je klaar!

Hi, het kan soms even duren voordat je een antwoord ontvangt maar wees
gerust we zitten altijd voor je klaar! Ik heb meteen met je meegekeken en ik
zie dat je aanvraag voor de overstap is afgewezen omdat de gegevens niet juist
zouden zijn. Je zit op dit moment nog in de bedenktijd dus als je wil kan ik
de overstap opnieuw voor je aanvragen met de juiste gegevens zodat we het
abonnement op kunnen zeggen bij je huidige provider en een monteur in kunnen
plannen om je zo snel mogelijk aan te sluiten. Hiervoor heb ik dan ter
controle nog even onderstaande gegevens nodig via een privébericht:

• Klantnummer
• IBAN
• Telefoonnummer

Ik hoor graag van je!

Groet,

Brian

Reageer