Beantwoord

Teruggestuurde apparatuur niet ontvangen, wat nu?


Ik heb de apparatuur na beëindigen van mijn abonnement keurig teruggestuurd, modem, harddiskrecorder en alle adapters en kabels.

Vorige week en nu weer een mailtje gekregen dat de apparatuur nog niet teruggestuurd zou zijn. Ik heb het verzendbewijs nog, maar ben niet gediend van deze mails. Ook het dreigement dat er 175 euro in rekening gebracht zal worden vindt ik niet gepast.

In het mailtje staat dat als de apparatuur reeds teruggestuurd is, het mailtje als niet verzonden beschouwd mag worden, maar ik ben er niet gerust op. Apparatuur is 5-4-2019 teruggestuurd.

Graag oppakken door klantenservice.
icon

Beste antwoord door Piotr 9 May 2019, 15:16

Bekijk origineel

27 reacties

Geachte heer, mevrouw,

ik heb mijn TV abbonement opgezegd per 13-10-2020, ik heb per 20-10-2020 de tv box terug gestuurd per post. 
Vorige week en nu weer een mailtje gekregen dat de apparatuur nog niet teruggestuurd zou zijn. Ik heb het verzendbewijs nog, maar ben niet gediend van deze mails.

Met vriendelijke groet,

Serhat

 

Reputatie 7
Badge +15

Goedemiddag @Serhat Colak, bedankt voor je verzendbewijs! Ik heb het meteen toegevoegd aan jouw klantprofiel. Ook heb ik ervoor gezorgd dat de Entone Kamai 510 TV Box bij ons retour gemeld is door deze in het achterliggende systeem af te melden. De Track & Trace code van het verzendbewijs geeft aan dat jouw pakket retour gemeld is bij onze distributiepartner dus dat was goed te verhelpen. Sorry voor het ongemak en de overlast. Eventuele aankomende mails met betrekking tot waarschuwingen en een boete kun je volledig negeren. Bedankt!

Reageer