Beantwoord

Terugsturen apparatuur - modem niet?

  • 5 August 2021
  • 8 reacties
  • 393 Bekeken

Reputatie 3
  • is Prince of Content
  • 53 reacties

Goedemiddag,

mijn abonnement eindigde deze week en nu kreeg ik - zoals verwacht - een mail.met instructie hoe de apparatuur terug te sturen. Echter staat in de mail enkel expliciet de tv box genoemd. Krijg ik voor mijn Draytek modem nog een 2e mail, of.moet ik die in dezelfde doos doen als de tv box? Ik ben een beetje bang dat dan de referenties niet helemaal ok gaan wellicht? Of hoef ik de Draytek modem helemaal niet terug te sturen omdat deze te oud is o.i.d.? Kortom het is me niet helemaal duidelijk.

icon

Beste antwoord door yurgr 6 August 2021, 10:38

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @yurgr 

Normaal stuur je de modem en tv box met accessoires samen terug.

Misschien kan je de mail eens hier delen maar je hoort alles wat je in bruikleen hebt gewoon terug te sturen.

Reputatie 3

Ja het gehele thuis abonnement is opgezegd. In de eerste bevestigingsmail direct na de opzegging vorige maand staat wel 'stop alle apparatuur in een doos' met hetzelfde referentie nummer, dus ik stop de Draytek er maar gewoon bij in. 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @yurgr, Tip voor verzending; bewaar het verzendbewijs goed zodat mocht het pakket kwijtraken of administratief niet goed verwerkt worden je in ieder geval kan aantonen dat je alles verzonden hebt. 

Reputatie 3

Ik zal zelf het antwoord maar even geven; op onderstaande link staat dat mijn type modem niet hoeft te worden ingeleverd:

Inleveren apparatuur

Tip voor T-Mobile: zet deze link in de mail over het terugsturen, dan is het snel duidelijk voor mensen.

 

 

Reputatie 7
Badge +1

Als u nog een oude Entone 510 heeft hoeft deze niet retour, dit is door T-Mobile op diverse topics reeds vermeld, de kabels en andere accessoires mogen retour maar hoeft niet (doe ik zelf ook NOOIT) deze zijn gebruikt en vaak niet bepaald fris en schoon meer.

Modem hoeft alleen met stekkerblok retour, de enige reden dat providers de apparatuur retour willen dat er firmware van de provider in zit, de restwaarde ervan is minder dan 0,00€

Reputatie 7

Hi @yurgr, super om te lezen dat jij zelf het antwoord hebt gevonden op onze website! Heel erg bedankt voor het aankaarten. Normaliter sturen wij ook een e-mail uit waarin dit wordt aangegeven als alle apparatuur gerecycled kan worden. Omdat jij ook TV Boxen hebt die wél geretourneerd moeten worden, is er om verwarring te voorkomen gekozen om deze e-mail uit te sturen. Zo hoef jij niet én langs PostNL én langs een recyclepunt. Dus helemaal top dat jij het Draytek modem ook naar ons opstuurt. Is het zo helemaal helder voor jou? Laat het anders gerust weten! 💪

Reputatie 3

Hoi @Lisa , uiteindelijk heb ik de modem toch niet in de doos gedaan maar ga hem inleveren bij de recycling straat. Bedankt voor de reacties.

Reputatie 7

Hi @yurgr, helemaal perfect! Dankjewel voor de moeite. Heel graag gedaan, maak er nog een hele mooie dag van vandaag! 🌼

Reageer