Beantwoord

Tijdelijk 2 aansluitingen op 2 adressen

  • 13 January 2023
  • 4 reacties
  • 60 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Aangezien er vaker een verzoek is gedaan voor “tijdelijke 2 aansluitingen op 2 adressen” ivm met verhuizing, vraag ik mij af of er een klantvriendelijke oplossing kan worden aangeboden (begrijpelijk met dubbele kosten). Kan 1 van de moderators hier wellicht via een PM iets in betekenen? Dank alvast!

icon

Beste antwoord door eric 13 January 2023, 14:12

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Als de bestaande aansluiting al buiten contract zit dan kun je heel makkelijk gewoon een nieuwe aansluiting aanvragen. De eerste aansluiting kun je dan, met 1 maand opzegtermijn, dan opzeggen als je weet wanneer je weg bent op het eerste adres.

Dank voor je reactie. Dat is inderdaad het geval. Moet ik dan een nieuw account met ander emailadres aanmaken, of kan dit vanuit mijn huidige T-Mobile account worden toegevoegd? Indien het eerste, kan ik wanneer het account/emailadres van het 1e adres is opgezegd het account op het 2e adres wijzigen naar het voormalig 1e?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @T-User, je dient in dat geval een extra aanvraag te doen met een ander e-mailadres dan het adres waar je al mee geregistreerd bent op je huidige abonnement. Je kunt het e-mailadres altijd wijzigen op een toekomstige aansluiting, maar houd er rekening mee dat dit dan niet meer te gebruiken is op het vorige account - mocht je om wat voor reden dan ook nog inzage in oude facturen nodig hebben.

Duidelijk, bedankt beiden!

Reageer