Beantwoord

Tijdelijk internet in afwachting installatie glasvezel

  • 14 September 2021
  • 5 reacties
  • 375 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb een paar weken voor mijn verhuizing glasvezel internet van t-mobile besteld omdat dat volgens t-mobile beschikbaar was op het nieuwe adres. Het blijkt echter dat de glasvezelkabel nog het huis ingetrokken moet worden, dus is internet voorlopig nog helemaal niet beschikbaar. Inmiddels ben ik al verhuisd en is er nog steeds geen internet. Ik gebruik nu mijn telefoon als hotspot, maar mijn mobiele bundel is inmiddels al bijna op en extra bundels blijven kopen wordt een duur grapje! Het voelt ook niet fijn omdat er eerst gezegd werd dat er al glasvezel was, en dat toch niet zo bleek te zijn. Is er misschien een tijdelijke oplossing van t-mobile mogelijk, een hotspot o.i.d?

icon

Beste antwoord door Waqqas 14 September 2021, 14:41

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Bartian 

Had je vóór je verhuizing ook T-Mobile internet of niet?

Bij T-Mobile kan de klantenservice of een moderator je een unlimited voucher geven waarmee je een week lang onbeperkt van je hotspot gebruik kan maken, je moet zelf wel een T-Mobile simkaart hebben.

Dankje voor het antwoord! Dat zou heel mooi zijn. 

Ik had geen t-mobile, en heb ook geen simkaart van ze. Ik heb een ouder topic gevonden met dezelfde vraag en daar zei iemand dat het ook met zo'n prepaid simkaartje kon, kan een mod dit bevestigen? 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Bartian 

Je kan ook gewoon een prepaid simkaart thuis hebben en dan krijg je een unlimited voucher voor 7 dagen die je kan activeren door een sms te sturen.

Het is alleen wel zo dat die voucher bedoeld is voor klanten die problemen ervaren met de verbinding maar bij vertraging krijg je ook wel een voucher denk ik.

Reputatie 7

Hoi @Bartian ,

Wat @Waqqas zegt, klopt helemaal. Nu zie ik dat je al hebt gebeld met de klantenservice, maar wil ik je er toch één aanbieden. Mocht je dus een SIM kaart van T-Mobile hebben, stuur mij dan een privébericht en zorg ik ervoor dat je in ieder geval een hotspot hebt in de tussentijd. Ik hoor het graag van je! 

Reputatie 7
Badge +14

Dankje voor het antwoord! Dat zou heel mooi zijn. 

Ik had geen t-mobile, en heb ook geen simkaart van ze. Ik heb een ouder topic gevonden met dezelfde vraag en daar zei iemand dat het ook met zo'n prepaid simkaartje kon, kan een mod dit bevestigen? 

@Bartian heeft geen t-mobile simkaart. Maar je kan er zo een prepaid kaart gaan halen in de T-Mobile winkel of een exemplaar online bestellen.