Beantwoord

Tijdelijk internet op twee adressen

  • 16 November 2021
  • 4 reacties
  • 388 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik zou graag alvast internet willen aansluiten in mijn nieuwe woning. We gaan echter pas over een paar maanden verhuizen. Dus ik wil graag tijdelijk in beide woningen een aansluiting.

Via de website kan ik een nieuwe aansluiting aanvragen, maar dan moet ik een nieuw e-mail adres voor T-Mobile aanmaken (‘Thuis e-mailadres’). Het bestaande e-mail adres mag ik niet invullen, dat is al ingebruik. Ik zou liever één account hebben voor beide aansluitingen.

Is dit mogelijk?

icon

Beste antwoord door Waqqas 16 November 2021, 11:08

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @whh82 

Één account voor twee aansluitingen is helaas niet mogelijk.

Is je huidige contract van 1 jaar al verlopen? Je zou dan een nieuwe aansluiting kunnen aanvragen voor het nieuwe adres en de huidige aansluiting een maand vóór verhuizing opzeggen of misschien zou deze op de laatste dag per direct kunnen worden beëindigd wegens verhuizing.

 

Reputatie 7
Badge +5

 

@whh82

Maak op je huidige e-mailadres een alias aan of anders een 2e mail adres met doorsturen  naar je huidige adres

een soepele manier is vaak niet mogelijk omdat de “systemen” dergelijke klant vriendelijke service niet toestaan.
Jaren terug een dergelijke omzetting bij Ziggo geprobeerd te bewerkstelligen en kan nu nog boos worden over de getoonde starheid bij dergelijke “simpele” wijzigingen. :rage:

We spreken in zo'n geval wel over een dubbel contract dus hopelijk kun je het eerste daarna ontbinden.

Bedankt voor jullie reacties. Op deze manier betaal ik helaas wel installatiekosten en activatiekosten, terwijl ik eigenlijk verhuis en tijdelijk op beide addressen een aansluiting heb.

Zou hier nog iets aan te doen zijn?

Het abbonement op mijn huidige adres is tegen de tijd dat ik het wil opzeggen ook vrij opzegbaar overigens.

Bedankt voor jullie reacties. Op deze manier betaal ik helaas wel installatiekosten en activatiekosten, terwijl ik eigenlijk verhuis en tijdelijk op beide addressen een aansluiting heb.

Zou hier nog iets aan te doen zijn?

Het abbonement op mijn huidige adres is tegen de tijd dat ik het wil opzeggen ook vrij opzegbaar overigens.

Als het goed is heb je die kosten sowieso, zelfs als je verhuist heb je vaak te maken met kosten. Wat dan n.l. gebeurt is dat je huidige overeenkomst wordt ontbonden en een nieuwe overeenkomst wordt aangegaan voor één (1) jaar.

Wat je eventueel zou kunnen doen is T-Mobile Thuis bestellen via bijvoorbeeld CashbackXL afhankelijk van wat je wilt afnemen krijg je via CashbackXL tussen de € 36,00 en € 72,50 terug.