Beantwoord

Tijdelijk internet op twee adressen

  • 5 January 2022
  • 3 reacties
  • 180 Bekeken

Beste allen,

 

Ik heb eigenlijk het zelfde issue als de topicstarter van dit topic: https://community.t-mobile.nl/van-bestelling-tot-installatie-496/tijdelijk-op-twee-adressen-internet-nodig-330436

 

Simpel gezegd, we krijgen eind deze maand de sleutel van onze nieuwe woning en willen graag vanaf dat moment internet hebben. We verhuizen pas ergens in mei, dus we willen ook tot die tijd internet op ons huidige adres.

Is er al een manier om dit te regelen zonder extra onnodige kosten?

Op beide adressen zou het om glasvezel gaan btw.

icon

Beste antwoord door Waqqas 5 January 2022, 23:54

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @BlueFlame 

Tot wanneer loopt je huidige contract of ben je al contractvrij? Je zou voor het nieuwe adres een nieuwe abonnement kunnen nemen en voor je huidige adres het abonnement ergens in april opzeggen vanwege een maand opzegtermijn.

Hallo @Waqqas 

Huidige abonnement is volgens my T-Mobile thuis al verlopen.

Gaan we dat doen, dank voor je reactie.

Reputatie 1

Al klinkt een tweede verbinding onlogisch om eerlijk te zijn, je betaalt immers twee keer voor bijna (dezelfde) toegang tot het internet / netwerk. Dan zullen de extra voordelen je over de streep kunnen trekken, die niet door je mobiel worden gegeven.

In je eerste post, zeg je dat je eind de sleutel krijgt tot je nieuwe huis, denk ik. Daarbij zul je hoogst waarschijnelijk gaan verbouwen en niet meteen je nieuwe trek volledig gaan benutten, Bij de verbouwing heb je naar mijn weten geen tijd om te genieten van het internet zoals je dat nu ook doet. Een mobiel internet naar mijn idee voldoende, hoop ik tot dat je klaar bent.

Daarbij valt de gezegde het meest kenmerkend in het geheel: “Haastige spoed is zelden goed”. Ik ken het gevoel immers goed om Fomo uit beeld te duwen. Ik kan zelf niet wachten tot bij mij glasvezel wordt aangelegd,