1. Mijn TV pincode ontvang ik niet omdat ik geen T mobile thuis account heb, Althans die heb ik wel maar geen wachtwoord. Ik krijg al mijn info op mijn email adres. Maar géén uur lang geldige link om een wachtwoord te maken. De tv monteur heeft ook in mijn mail gekeken en moest bellen om mijn TV aan te krijgen. Maar ik heb zelf de code niet.
2. Ik heb een mail met stappen voor het opzeggen van mijn huidige internet leverancier terwijl mij aan de telefoon is verteld dat ik niks hoef te doen omdat de tmobile overstapservice alles regelt. (Niet dus?) Niet alleen loopt mijn oude abonnement nog. Ik betaal al een jaren 50euro per maand alleen internet (500MBit) bij vodafone wat allang blijkbaar tmobile is. (Thanks?)
Dus ik moet overstappen van tmobile naar tmobile en het ook zelf doen? Gelukkig betaal ik nu 37euro voor 750mbit met tv EN internet. Maargoed ik dwaal een beetje af.
3. Ik moet zelf mijn modem opsturen terwijl ik al verhuisd ben??? 3 weken zonder vast internet heb gezeten en nu ook door hoepels moet springen om niet eennpaar 100 euro voor die modem te betalen terwijl T mobile AL die tijd al mijn provider was 😞.
De monteur kan er niks aan doen. Maar deze overstapservice was alles behalve prima. Mijn werk is 100% afhankelijk van internet en ik heb best een tijd moeten klooien.
Ik snap er als klant niet veel van. Maar als ik in ieder geval mijn account in mag zou dat al fijn zijn.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Groetjuhs
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel