Beantwoord

Tmobile thuis account / verhuizing issues

  • 3 April 2019
  • 2 reacties
  • 764 Bekeken

Reputatie 2
Hoi allemaal. Afgelopen zaterdag heeft guidion mijn modem installatie voor Tmobile thuis gedaan. (Dit na een telefoontje voor het verlengen van mijn mobiele abonnement. ) helaas heb ik een aantal dingen waar ik tegen aanloop:


1. Mijn TV pincode ontvang ik niet omdat ik geen T mobile thuis account heb, Althans die heb ik wel maar geen wachtwoord. Ik krijg al mijn info op mijn email adres. Maar géén uur lang geldige link om een wachtwoord te maken. De tv monteur heeft ook in mijn mail gekeken en moest bellen om mijn TV aan te krijgen. Maar ik heb zelf de code niet.

2. Ik heb een mail met stappen voor het opzeggen van mijn huidige internet leverancier terwijl mij aan de telefoon is verteld dat ik niks hoef te doen omdat de tmobile overstapservice alles regelt. (Niet dus?) Niet alleen loopt mijn oude abonnement nog. Ik betaal al een jaren 50euro per maand alleen internet (500MBit) bij vodafone wat allang blijkbaar tmobile is. (Thanks?)
Dus ik moet overstappen van tmobile naar tmobile en het ook zelf doen? Gelukkig betaal ik nu 37euro voor 750mbit met tv EN internet. Maargoed ik dwaal een beetje af.

3. Ik moet zelf mijn modem opsturen terwijl ik al verhuisd ben??? 3 weken zonder vast internet heb gezeten en nu ook door hoepels moet springen om niet eennpaar 100 euro voor die modem te betalen terwijl T mobile AL die tijd al mijn provider was 😞.

De monteur kan er niks aan doen. Maar deze overstapservice was alles behalve prima. Mijn werk is 100% afhankelijk van internet en ik heb best een tijd moeten klooien.

Ik snap er als klant niet veel van. Maar als ik in ieder geval mijn account in mag zou dat al fijn zijn.

Alvast bedankt voor jullie hulp!
Groetjuhs
icon

Beste antwoord door Brian 8 April 2019, 14:20

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Tl;dr (too long din't read :p) : Internet werkt, TV werkt. Mail met info over tmobile werkt op mijn prive email. Maar ik kan geen pincode opvragen of wachtwoord aanmaken.

Wat betreft de verhuizing: ben onvoldoende geinformeerd. OF het is me mooier verteld dan het is. Ik weet hoe het allemaal gaat op servicedesks, scripts etc. Maar als ik twijfel had dan had ik wel doorgevraagd. 😃 gr.
Reputatie 7
Hi @Beatfluence, bedankt voor je utigebreide uitleg! Ik heb meteen met je meegekeken en er valt mij het volgende op:

Je hebt inderdaad een abonnement met een 500 Mbit verbinding voor wat ik vermoed je oude adres is, deze loopt namelijk sinds 2015.
Daarnaast heb je nu een nieuw abonnement voor een ánder adres sinds 30-03.

Wat ik uit jouw verhaal opmaak is dat je een overstap aan wilde vragen, klopt dat? Alleen je was al klant bij ons (we hebben Vodafone Thuis eind 2016 overgenomen) en de Overstapservice werkt alleen wanneer je vanuit een andere provider overstapt náár ons. In dit geval had het dus een verhuizing moeten zijn en geen overstap ;)

Maar geen zorgen, als je geen internet meer gebruikt op je oude adres dan zal ik dit per direct stopzetten en de abonnementskosten vanaf 30-03 voor dit abonnement vergoeden! Ik heb je My Thuis account zojuist ook gereset en je een privébericht gestuurd met de nieuwe inloggegevens.

Laat mij nog even weten of het oude abonnement inderdaad stop kan zetten, dan regel ik dit meteen voor je!

Reageer