Beantwoord

Tmobile weigerd beloofde klantvoordeel na overgaan van oude provider naar tmobile thuis

  • 18 July 2022
  • 3 reacties
  • 87 Bekeken

Reputatie 1

Tmobile werft met valse voorwenselen dat men 2,50 korting krijgt EN 2GB data.

 

Hierop heb ik mijn oude ISP vervangen waar ik wel 2GB data kreeg.

Nu dat ik over ben geven ze geen thuis en weigeren mij het beloofde voordeel want:

 

Abonnement is te oud en te goedkoop…..

 

Dit is valse advertering en ik zou dus graag alsnog dat ze dit honereren en mij de korting +2GB data geven ZONDER mij te willen switchen naar een veel duurder abonnement!!.

 

https://www.t-mobile.nl/mobiel-thuis/mobiel

 

icon

Beste antwoord door Stormeyes 18 July 2022, 13:19

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 1

Inmiddels naar teveredenheid opgelost, de 2,50 korting niet gehad maar wel de data wat voor mij het belangrijkste was !

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Stormeyes 

Het klantvoordeel met €2,50 korting per maand en 2 GB extra data per maand geldt voor T-Mobile mobiele abonnementen afgesloten of verlengd vanaf 29 januari 2018.

Actievoorwaarden klantvoordeel

Natuurlijk moeten er wel 2 of meer T-Mobile abonnementen geregistreerd zijn op jouw adres voor klantvoordeel.

Reputatie 1

Hallo @Stormeyes 

Het klantvoordeel met €2,50 korting per maand en 2 GB extra data per maand geldt voor T-Mobile mobiele abonnementen afgesloten of verlengd vanaf 29 januari 2018.

Actievoorwaarden klantvoordeel

Natuurlijk moeten er wel 2 of meer T-Mobile abonnementen geregistreerd zijn op jouw adres voor klantvoordeel.

Op de website van Tmobile word het heel anders aangegeven, bij aanmelden staat er letterlijk “ELK ANDER ABONNEMENT”

 

Als je er wat verder induikt en de pdf met voorwaarden erbij pakt zie je dat er staat:

(in mijn geval stel samen en stel bij)

 

Uiteindelijk word er vanuit de klantenservice weer een extra voorwaarde aan gelinked dat je een data abo moet hebben.  Ofwel er word op meer als 3 plekken een andere maatstaaf gebruikt en is dus op zijn minst verwarrend en wellicht zelfs valse advertering en niet nakomen van hun eigen documentatie en beloften.

 

In mijn geval hebben we naar tevredenheid een oplossing kunnen tewerkstellen maar dit neemt niet weg dat de website, PDF en klantenservice ernstig met elkaar in conflict zijn. Als men dit gerechtelijk zou willen uitvechten (wat maar weinig zouden doen ivm de kleine waarde) zou T-Mobile dit gegarandeerd verliezen. Mijn advies is dan ook dat TMobile hun documentatie en beloften op de website corrigeerd.