Beantwoord

Tv en internet aansluiten geeft melding "Unable to get upgrade firmware"

  • 26 May 2017
  • 1 reactie
  • 4361 Bekeken

Hoi.
Ik ben al een paar uur bezig om uberhoubt tv of internet te kunnen gebruiken maar ik krijg telkens in rode letters op men tv te zien "Unable to get upgrade firmware.
Please contact technical support"
Ik moet een rood en een blauw draadje aansluiten en dat heb ik al meerdere keren gedaan en begin dit gezeur echt wel een beetje zat te worden. Hoe moeilijk moet het zijn om 2 rot draadjes aan te sluiten. En met die 2 draadjes ik nog steeds geen internet of tv heb.
Graag een monteur die misschien het probleem kan oplossen want ven het zat.
Mvg Ramon
icon

Beste antwoord door Sander 26 May 2017, 08:47

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hoi R.Geurts,

Dat kan ik me voorstellen. Ik loop ook meteen een aantal zaken even met je door.
Is de startdatum van je abonnement al geweest? Daarmee bedoel ik de lijnactivatie. Misschien ben je iets te vroeg met aansluiten.
Ten tweede, welke lampjes branden er op het modem? Zit bijvoorbeeld de DSL kabel wel in de DSL poort? Kun je daarna nogmaals het modem laten opstarten?
Heb je trouwens ook deze handige video al gezien? Hier wordt heel duidelijk uitgelegd hoe het modem aan te sluiten. Ook deze stap-voor-stap instructie is erg handig!

Succes met de tips! Mocht het nou niet lukken, stuur mij dan een privébericht met je postcode, huisnummer en laatste vier cijfers van je banknummer.

Gaat het specifiek over deze foutmelding? Bekijk dan het topic met alle mogelijke foutmeldingen op de TV Box. Hier staat uiteraard ook de oplossing bij vermeld:

  • Deze melding komt voornamelijk als er onbekende apparatuur is aangesloten tussen de TV Box en het modem. Zorg ervoor dat je test met onze Internetkabel die direct (zonder powerline adapters of devolo's) de TV Box aan het modem op poort 3 of 4 verbindt. Herstart vervolgens de TV Box.

Reageer