Beantwoord

Tv en telefoon doet het niet sinds 5 dagen

  • 1 December 2021
  • 1 reactie
  • 17 Bekeken

Alle handelingen o.a. aan/uit zetten met tussenpozen zijn tevergeefs. Op tv wel netflix maar geen zenders, kanaal in/output ook gewijzigd en teruggezet, geen storingsgebied postcode 2543. Graag instructie of anderszins hulp. Alvast bedankt. p.s. bericht gehad dat op 30-11-2021 over gaat op glasvezel. blanco

 

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 1 December 2021, 16:12

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @minparbhoesingh,

Slim dat je dit nagaat, hier breng ik snel graag verandering in! Zo te zien heb je bij ons een abonnement besteld zonder TV, wil je graag dat ik dit zo snel mogelijk voor je toevoeg? Gaat je voorkeur dan uit naar een TV Abonnement voor een Smart TV App óf naar een TV Abonnement met een TV Box'je? In dat laatste geval probeer ik de TV Box zo snel mogelijk bij je te krijgen.

Daarnaast heb je bij ons aangegeven dat je wilde dat jouw vaste telefoon op 3 december inging, wil je dat ik de ingangsdatum vervroeg? Houd er in dat geval graag rekening mee dat jouw vaste telefoon momenteel nog werkt via het modem van jouw oude provider, maar dat dit na de overzetting niet meer het geval zal zijn en je de vaste telefoon op ‘phone 1’ van ons modem aan moet sluiten. Hierna kan je ongestoord met je vaste telefoon bellen.

Ik sta voor je klaar om het in orde te maken!