Beantwoord

Tv keuze tegoed inzetten voor Viaplay.

  • 26 February 2023
  • 6 reacties
  • 201 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 20 reacties

Voordat je via T-mobile Viaplay aanschaft wordt weergegeven dat je je tv keuze tegoed kan inzetten en zodoende minder betaald voor Viaplay... Nadat je Viaplay hebt aangeschaft is er geen optie te vinden om dit tegoed daadwerkelijk in te zetten. Waar vindt ik deze optie?

icon

Beste antwoord door Waqqas 26 February 2023, 23:11

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Hzlnld 

Waar lees je dat precies, heb lopen zoeken maar ik kan alleen vinden dat Viaplay €13,99 per maand kost en de eerste maand krijg je 50% korting.

Ik heb precies hetzelfde. Begin maart Viaplay aangezet en toen stond er:

13,99 per maand of 6,49 pm icm met meer keuze tegoed

 

Dat de 1e maand de helft van de prijs geldt ok, maar nu wil ik mijn tegoed inzetten en dat kan nu niet

Reputatie 1

Als je het eenmaal hebt aangezet is er niets meer van terug te vinden. Ik had nooit de behoefte om screenshots te maken bij T-mobile, maar daar heb ik nu wel spijt van... jammer.

Als je het eenmaal hebt aangezet is er niets meer van terug te vinden. Ik had nooit de behoefte om screenshots te maken bij T-mobile, maar daar heb ik nu wel spijt van... jammer.

Ik zou als ik jou was even bellen. Ze gaven net aan mij toe dat ik recht hebt op die korting, maar dat het op dit moment niet zichtbaaar blijkt te zijn. Hij gaat het wel voor me regelen

Ik heb dezelfde vraag.
 

Zojuist even gebeld met de klantenservice van T-Mobile Thuis, maar die meneer vertelde mij dat ik mijn €7,50 Tv-keuze tegoed niet kon inzetten voor Viaplay. Er was sowieso wat verwarring over wat Tv-keuze tegoed überhaupt is bij meneer, dus ik ben niet overtuigd van zijn antwoord.

Is er nog iemand anders van de klantenservice die mij te woord kan staan?

 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @BazookaRav, je kunt jouw tv-voucher niet inzetten op Viaplay omdat het officieel geen TV-product is. Je kunt Viaplay namelijk ook zonder dat je TV afneemt, selecteren. Alleen pakketten die onder de noemer Premium of Plus pakket vallen, kun je kiezen met de voucher.

Reageer