twee jaar en nog geen aansluiting

  • 6 March 2023
  • 1 reactie
  • 98 Bekeken

Helaas ik heb geen e-mail adres van T-Mobile waar ik deze klacht kan sturen en toch hoop ik via deze weg dat deze bij een vertegenwoordiger van T-Mobile.

 

Zo juist is weer voor de zoveelste keer en met dezelfde verhaal de afspraak afgezegd door de aannemer die de glasvezel kabeltje die op de stoep legt door te leggen naar de meetkast.

vanaf oktober 2021 wacht ik hiervoor nu zijn we in 2023 en het is nog niet gerealiseerd, mijn huidige provider is hem wel gelukt om zijn kabel in de meetkast te krijgen wat T-Mobile het niet lukt al bijna twee jaar, ik vraag me af of T-Mobile wel de juiste bedrijf om de concurrentie aan te gaan in mijn woonplaats.

Ja, ik ben woedend over de gang van zaken en de manier waarop met de klanten wordt omgegaan.

Cheyenne van Odido 1 jaar geleden

Hoi @waw34, dank voor het delen van je gevoel! Ik kan me voorstellen dat je graag wilt weten wat je kunt verwachten. Ook ik ben benieuwd! Ik kan op je e-mailadres geen abonnement vinden, zou je jouw klantnummer willen toevoegen aan jouw Community profiel? Mocht dit niet lukken, stuur mij dan een privébericht met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer. Ik kom dan zo snel mogelijk bij je terug!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @waw34, dank voor het delen van je gevoel! Ik kan me voorstellen dat je graag wilt weten wat je kunt verwachten. Ook ik ben benieuwd! Ik kan op je e-mailadres geen abonnement vinden, zou je jouw klantnummer willen toevoegen aan jouw Community profiel? Mocht dit niet lukken, stuur mij dan een privébericht met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer. Ik kom dan zo snel mogelijk bij je terug!

Reageer