Van bestelling tot installatie het proces van een JAAR!!!!!!!!!!! Hoe moeilijk is het?

  • 22 November 2021
  • 5 reacties
  • 129 Bekeken

In week 26 zou ik een glasvezelaansluiting krijgen. Hiervoor heb ik mijn contract destijds verbroken (aangezien ik deze kosteloos kon opzeggen door een prijsverhoging en er anders nog een jaar aan vast zat). Een twintigtal telefoontjes naar T-mobile en Volker wessel (die het netwerk aanlegt) verder en in week 47 heb ik eindelijk een aansluiting tegen mijn gevel liggen!!!! Nu vandaag dan eindelijk ook een monteur van Gideon om de modem aan te sluiten (wat je niet zelf mag doen van ze met glasvezel), buitenom dat deze gewoon niet komt opdagen!!! Geen telefoontje of wat dan ook uiteraard! Je belt Gideon en krijgt een krakende overgangstoon en in een half uur tijd 2 keer een krakend bericht dat het langer duurt ofzoiets aangezien je het niet kan verstaan! Oke chatbot lotte doe mij maar een medewerker (dan hoef ik die krakende lijn niet op te hangen), maar ook dat kan niet want daar is het te druk voor!!!! Nu al weer ruim een kwartier aan het wachten op een mederwerker aan de telefoon van t-mobile (ja Gideon toch maar opgehangen), die naar alle waarschijnlijkheid weer helemaal niks voor me kan doen of me beloftes maakt die wederom niet worden nagekomen!!!! WAT EEN EXTREEM SLECHT BEDRIJF, HET IS ABSURD IK KAN ER GEWOON GEEN GOED WOORD OVER KWIJT. INCOMPETENT PERSONEEL WAT JE MOEILIJK TE PAKKEN KRIJGT, AFSPRAKEN MAAKT WELKE NIET WORDEN NAGEKOMEN EN ZELFS NA BIJNA EEN HALF JAAR VAN WEKELIJKSE TELEFOONTJES BLIJKBAAR NOG STEEDS NIET EEN MONTEUR NAAR JE TOE KAN STUREN! 

 

Mijn tip voor iedereen: Als je nog een andere keus hebt, NEEM HEM!


This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Ik snap je frustratie maar hier op de community gelden er ook regels.

Neem de huisregels ook even door.

Nou de tmobile medewerker die ik te spreken kreeg, is met Gideon gaan bellen en kwam terug met het verhaal dat de monteur uitgevallen was en dat ik een bericht zou krijgen om een nieuwe afspraak te maken. Compleet van de zotten dit…. je kan dus thuis op ze gaan zitten wachten, ze laten niets weten als hun monteur uit valt en vervolgens mag je hetzelfde nog een keer proberen. Geen excuus, wordt geen oplossing gezocht helemaal niets? Wat een achterlijke kut organisatie! en ja excuus voor mijn taal maar het moet er toch even uit, ik heb nog nooit zo iets meegemaakt wat een stel incompetente idioten hier …...

Reputatie 7
Badge +15

Ik dacht dat je T-Mobile belde 😅

Maar inderdaad niet netjes zoals ik het lees, de communicatie. Wilt overigens niet zeggen dat het altijd zo is met T-Mobile en Guidion, bijna iedereen werkt vanuit huis dus het kan zeker erg druk zijn.

Een moderator kan denk ik ook wel een Guidion monteur aansturen.

Nou bij de 3e keer bellen kom ik er eindelijk doorheen bij Gideon, medewerker zegt tegen mij dat die gaat bellen naar de monteur waar die blijft (terwijl die dus al meer dan 2 uur later is dan de uiterlijke tijd dat die bij mij zou zijn). Deze medewerker komt vervolgens terug aan de lijn om vervolgens enkel te zeggen dat hij mij even moet doorverbinden en voordat ik ook maar een reactie kan geven hoor ik het bandje van Tmobile weer spelen! Het wordt echt alleen maar erger dit …….

 

@Waqqas als je mijn bericht had gelezen, had je zeker ook geweten dat ik het telefoonnummer wist aangezien ik al de hele tijd probeer te bellen! 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Zetsubooteki 

Het glasvezelaansluitpunt is al binnen gemonteerd en je hebt het installatiepakket ook al binnen? Voor een nieuwe afspraak kan je bellen met Guidion op telefoonnummer 088 2000 151.