Beantwoord

Van bestelling tot oplevering bijna 3 maanden

  • 2 June 2022
  • 3 reacties
  • 70 Bekeken

Half maart bestelling gedaan en gister eindelijk een monteur afspraak.Maar die man was net zo snel weer vertrokken want KPN had de lijn niet vrijgegeven. T-Mobile doet in princiepe niks want ze zijn afhankelijk van KPN. Ik vind dit echt bizar klant onvriendelijk. Ze hebben zelf 3 dagen de tijd maar wanneer ik dan over kan wordt niet gemeld. Moet ik dan weer 2 maanden wachten op een afspraak?

icon

Beste antwoord door woutervD81 7 June 2022, 09:06

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7

Hi @woutervD81, allereerst welkom op de T-Mobile voor thuis Community! 😊

Ik had heel graag een andere ervaring gelezen, maar ik ben heel blij dat je dit hier meteen aangeeft. Dit is uiteraard niet het gevoel wat je hier aan over moet houden, excuses hiervoor. Ik ben gelijk een kijkje gaan nemen achter de schermen en de monteur heeft netjes een melding aan ons doorgegeven om jou zo online te krijgen. Onze technische dienst pakt dit dan ook verder op en zorgt dat dit zo snel mogelijk wordt verholpen. Graag houd ik een oogje in het zeil, zodat ik de updates die volgen hier met je kan delen.

Daarnaast heb ik ook een kleinigheidje voor je geregeld, omdat ik wil dat jouw minder fijne gevoel snel omslaat in iets positiefs. Hint: houd morgen dan ook goed de deurbel in de gaten. Deze start gaan we dubbel en dwars goedmaken! 

 

Hi @woutervD81, allereerst welkom op de T-Mobile voor thuis Community! 😊

Ik had heel graag een andere ervaring gelezen, maar ik ben heel blij dat je dit hier meteen aangeeft. Dit is uiteraard niet het gevoel wat je hier aan over moet houden, excuses hiervoor. Ik ben gelijk een kijkje gaan nemen achter de schermen en de monteur heeft netjes een melding aan ons doorgegeven om jou zo online te krijgen. Onze technische dienst pakt dit dan ook verder op en zorgt dat dit zo snel mogelijk wordt verholpen. Graag houd ik een oogje in het zeil, zodat ik de updates die volgen hier met je kan delen.

Daarnaast heb ik ook een kleinigheidje voor je geregeld, omdat ik wil dat jouw minder fijne gevoel snel omslaat in iets positiefs. Hint: houd morgen dan ook goed de deurbel in de gaten. Deze start gaan we dubbel en dwars goedmaken! 

 

 

Hoi Lisa,

bedankt voor het bloemetje (wordt gewaardeerd) 👍. Ik heb zelf de lijn trouwens omgezet en het werkt nu allemaal!. Dit gewoon op de gok trouwens. Het had gesierd als T-Mobile hier wel over zou melden wanneer de lijn actief zou zijn. 

Reputatie 7

Hi @woutervD81, heel graag gedaan en leuk om te lezen! Super fijn dat je inmiddels online bent, merci voor de terugkoppeling. Dat ben ik met je eens en ga ik zeker meenemen als feedback. Mocht je nog andere vragen hebben, weet dan dat je hier altijd terechtkunt! 💪