Beantwoord

Van Tele2 thuis overstappen naar T-Mobile Thuis

  • 12 March 2019
  • 5 reacties
  • 458 Bekeken

  • is een King Poster
  • 29 reacties
Ik heb tele 2 thuis internet en ik wil overstappen of verlegen naar T Mobile glasvezel, is verlengen mogelijk, er is toch een samenwerking of overname.
icon

Beste antwoord door Sander 18 March 2019, 09:16

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14
Beste @Some1 Je kan wel overstappen naar T-mobile thuis (graag zelfs) maar je kan niet via Tele2 verlengen naar TMobile

Lees hier meer informatie Tele2/Tmobile
Reputatie 6
@Some1 Ik zou voor jezelf goed nagaan waarom je wilt overstappen naar T-Mobile glasvezel. Het kan in je voordeel of in je nadeel werken. Het ligt er maar aan wat T-Mobile met Tele2 gaat doen en hoe snel.

Tele2 is als provider nog gewoon actief in de meeste EU landen, dus het zal voor T-Mobile niet handig zijn om die naam (dus de naam van een concurrent) lang te handhaven. Dus daardoor kan het goed zijn dat T-Mobile veel zaken vanzelf al aanpast, zonder dat je b.v. voor jouw nu gunstige voorwaarden verliest.
Reputatie 7
Hoi @Some1,

Ik denk dat je het beste kunt vergelijken wat voor jou de beste optie is. Wat bieden we aan onder de naam T-Mobile Thuis en wat onder Tele2 Thuis. Je kunt precies zien wat een nieuw abonnement bij ons kost in de postcodechecker: https://thuis.t-mobile.nl/.

Mocht je liever gebeld worden, stuur mij dan een privébericht (klik op mijn naam) met je 06-nummer en je postcode en huisnummer.

Bedankt voor je interesse trouwens. Ik hoop je snel echt te mogen verwelkomen!

Allen bedankt voor jullie reacties  ik ben inmiddels overgestapt naar Tmobile glasvezel met tv en telefoon maar heb nu spijt van. Sinds de overstap heb ik miets meer. T-Mobile stuurt een monteur die heeft een test gedaan wat ik ook heb uitgevoerd en zei dat KPN dit moet oplossen binnen 48 uur.

Het is nu drie dagen en nog niet opgelost.

Ik heb al vanaf het begin slechte verbinding en een aantal niets meer, geen intetnet, tv en telefoon. Glasvezel zou de oplossing zijn maar helaas.

Reputatie 7

Hi @some1,

 

Ik heb in het andere topic gereageerd! :sunglasses:

Reageer