Beantwoord

Vandaag installatiedag, nog geen werkend signaal

  • 15 July 2022
  • 3 reacties
  • 83 Bekeken

Vandaag is de grote dag, de installatiedag. Dus ook de dag dat mijn internet verbinding geactiveerd zou worden. Helaas tot op heden nog geen werkend signaal. Al telefonisch contact gehad, maar ook zij moesten navraag doen. Wie kan mij zeggen of ik vandaag nog een verbinding ga krijgen?

icon

Beste antwoord door Waqqas 15 July 2022, 21:45

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @StijnK1997 

Gaat het hier om een DSL aansluiting? Het signaal hoort geactiveerd to worden vóór 18:00 en wat voor een ISRA heb je? Zorg dat de modem op het KPN ISRA is aangesloten waar ook de KPN kabel op is aangesloten.

Hallo @StijnK1997 

Gaat het hier om een DSL aansluiting? Het signaal hoort geactiveerd to worden vóór 18:00 en wat voor een ISRA heb je? Zorg dat de modem op het KPN ISRA is aangesloten waar ook de KPN kabel op is aangesloten.

@Waqqas Ja het is een DSL aansluiting. Deze is verbonden via de Mini Stekker op de telefoonkabel die rechtstreeks uit de grond in de meterkast komt. Is er een manier om te kijken of deze nog wel werkt?

Reputatie 7
Badge +15

@StijnK1997

Is het de 2de van links? Als beide poorten het niet doen dan moet er mogelijk een monteur langskomen om het signaal te controleren.