Beantwoord

Verbinding actief maar nog geen modem

  • 26 March 2020
  • 4 reacties
  • 169 Bekeken

Goedemiddag,

Ik ben verhuisd en dit doorgegeven bij T-mobile. Ik zou vanaf 19 maart verbinding moeten hebben op mijn nieuwe adres. Omdat ik van glasvezel naar dsl ben gegaan zou ik alleen een nieuw modem krijgen welke ik zelf kan installeren. 

Nu kreeg ik een paar dagen van te voren een sms dat mijn verbinding vanaf 16 maart al actief zou zijn; super! Echter had ik op 16 maart nog geen modem of track en trace ontvangen. Direct de klantenservice gebeld, die direct een taak heeft aangemaakt om deze te versturen. Dit zou maximaal 2 dagen duren. 

18 maart weer gebeld, want nog geen modem. Het antwoord was dat dit 5 dagen mocht duren, geduld dus. 

23 maart opnieuw gebeld, nog steeds niks ontvangen of gehoord. Opnieuw een taak aangemaakt om het modem te versturen. Al die tijd geen internet, als oplossing ik kreeg wel een voucher zodat ik 7 dagen onbeperkte data zou hebben; prima. 

24 maart, geen voucher. Dus weer gebeld, die beste man stuurde ze direct dus ik kan enigszins thuis werken, erg soepel werkt dat niet. Ook nu weer het bericht dat ik met maximaal twee dagen bericht zou moeten hebben. 

Vandaag 26 maart, nog geen bericht een weer gebeld. Het antwoord was dat vanwege de drukte beide taken nog niet waren opgepakt. Het komt over als van het kastje naar de muur. 

Ik heb dus al even geen internet en dat wel nodig in deze tijd van thuis werken. De hotspot is nog een aantal dagen geldig en ik zie er weer tegenop 30 minuten in de wacht te staan om te hopen dat ik weer een nieuwe krijg. Bovendien kan ik er met mijn werk niet mee uit de voeten om te werken met een hotspot. 

Al met al hoop ik dat iemand mij verder kan helpen met wat ik nog kan doen.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 27 March 2020, 13:13

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Joeris49, je hebt volkomen gelijk en het is erg spijtig dat dit tot op heden nog niet opgelost is. Ik zie dat je zojuist geschakeld hebt met onze klantenservice. Momenteel kampen wij inderdaad met een overvloed aan taken en tickets waardoor niet alles binnen de toegezegde termijn opgepakt kan worden. Ik wil daarom oprecht mijn excuses aanbieden namens het hele team. Daar heb je nu niets aan, maar ik vind het wel op zijn plaats. 

Ik kan je 1 ding beloven, je hoeft niet weer 30 minuten te wachten straks. Ik stuur je nu gelijk een nieuwe vouchercode toe zodat je die gelijk paraat hebt straks. Verder ken ik het probleem van thuiswerken op de hotspot, ik snap de frustratie. Omdat dit toch een delicate kwestie betreft, het gaat immers om jouw installatiepakket, heb ik een techneut aangeschoten en zij speelt dit door aan de verantwoordelijke afdeling. Dit kan het leveringsproces wat versnellen. Nogmaals, duizendmaal excuses Ondanks de crisisperiode, hoop ik dat je toch een prachtig weekend zult hebben. Stay safe and strong!

Dag @Jason,

Heel erg bedankt voor je antwoord en hulp! Ik heb nog niks gehoord, maar we wachten het nog even af. 

Beste @Jason,

Na ons contact heb ik diverse keren gebeld en al deze keren werd mij verteld dat het pakket al verzonden was, tot op heden nog niks ontvangen. Inmiddels een maand zonder internet, wat moet ik er nog meer over kwijt? Diep en diep triest..

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Joeris49, ik kan niets zeggen wat die maand goedmaakt, maar kom wel eindelijk met een oplossing. Jouw modem wordt eindelijk opgestuurd, een exacte datum heb ik nog steeds niet want die heb je al vaker gehad en dat bleek uiteindelijk niet te kloppen. Ik begrijp van mijn collega’s dat je met hen zult schakelen op het moment dat jouw pakket er dan eindelijk is zodat je een vergoeding krijgt. Nogmaals, niets maakt die maand wachttijd goed, maar ik ben blij dat er in elk geval iets gebeurt. Een nieuwe vouchercode komt jouw kant op, deze stuur ik via privébericht naar je toe. 

Reageer