Beantwoord

verhui

  • 18 August 2021
  • 1 reactie
  • 29 Bekeken

Al 2 maanden gekloot met Tmobile thuis
Begin juli is mijn verhuizing doorgegeven, nu nog steeds niet goed

ik zou een tv box krijgen met in de Cloudopname-mogelijkheid omdat mijn huidige Entone tv-box niet zou werken op een glasvezelaansluiting..
 

ik kreeg vandaag de Tv-box binnen die zogenaamd kapot zou zijn, het moest een nieuw type zijn maar het lijkt sprekend op mijn huidige...
zelfs nog een versie ouder denk ik.

 

Morgen bel ik daarover met de klantenservice of dat klopt

ze zouden een mediabox sturen zonder harddisc maar opname in de cloud omdat dat zgn moest wegens de glasvezel.

 

De nota van deze maand is mijn inziens veel te hoog, en ze zouden ook nog creditnota opmaken voor de weken zonder internet en later zonder TV, 

 

Naast alle uren dat ik heb zitten bellen en wachten op monteurs en produkten baal ik hier zo erg van dat ik eigenlijk zodra het wel werkt van provider wil veranderen!!


Zyxel T-60
Nieuw ontvangen Amulet model 515   mfg date 140401
mijn oude tvbox Amulet model 515b  mfg date  161224

dus een oude uit 2016 vervangen voor een nog oudere uit 2014??

Ze hebben mijn oude modem (werkte 3 uur op het nieuwe adres) ook eerder vervangen door hetzelfde type en die was al na 5 dagen kapot !!!!
Nu de Zyxel neergezet en geen TV en geen opnames meer, dus dat eerder goed werkende TVbox moest vervangen worden blijkbaar..

Ik heb diverse online chatgesprekken gehad met t-mobile klantenservice maar iedere keer zou ik doorgezet worden naar een collega van t-mobile thuis en dan bleef ik maar wachten op contact dat nooit tot stand kwam, ik heb de scripts opgeslagen als bewijis

Echt waardeloos

icon

Beste antwoord door Boris 20 August 2021, 09:27

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7

Hi @storing-t-mobile-thuis ,

Ook hier bedank ik je voor je bericht en het delen van je gevoel. Om de communicatie zo goed mogelijk centraal te houden en je daarmee zo goed mogelijk te helpen, wil ik je vragen om deze communicatie via één topic te laten gaan. Spreek ik je verder in het volgende topic: 

Ik zet om deze redenen ook een slotje op dit topic. Ik hoop je daar te spreken.