Beantwoord

verhuisdatum wijzigen

  • 12 May 2021
  • 4 reacties
  • 93 Bekeken

Ik heb 2 weken geleden een verhuizing doorgegeven maar nu blijkt de oplevering toch sneller te komen dan verwacht. Ik kan alleen nergens de ingangsdatum meer wijzigen? 

En is het perse nodig dat er een monteur komt voor installatie?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 13 May 2021, 14:16

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Kimvandew83, top, bedankt voor het doorgeven van de nieuwe verhuisdatum. Ik heb een verzoek ingediend om dit te wijzigen en zie geen belemmeringen die dit zouden verhinderen. Houd er alsjeblieft wel altijd rekening mee dat dit een wensdatum betreft en het kan voorkomen dat de uiteindelijke activatiedatum daar ietwat van afwijkt - doorgaans proberen we dit op dezelfde dag te houden natuurlijk, maar wel een belangrijk punt om in het achterhoofd te houden. De exacte activatiedatum zullen we komende week naar je toesturen per e-mail. Ik ga er alles aan doen om hier gewoon 14 juni van te maken.

Een prachtig weekend toegewenst en succes met de verhuizing! 🏡

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Kimvandew83 

Bij VDSL kan je alles zelf aansluiten maar bij glasvezel is er wel een monteur nodig die het glasvezel juist aansluit en achteraf je werkende verbinding doorgeeft.

Voor je andere vraag kan je het beste even wachten op de reactie van een moderator.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Kimvandew83, welkom op de Community en van harte gefeliciteerd met je nieuwe woning! 😄

Wat is je nieuwe verhuisdatum? Dan ga ik controleren of ik dit nog voor je kan wijzigen. 

Zoals @Waqqas aangeeft, wordt de installatie bij Glasvezel altijd door een monteur verricht. 

De vezels en het aansluitpunt zijn erg kwetsbaar en de monteurs zijn hier speciaal voor opgeleid. Als je zelf installeert, vervalt alle garantie. Daarom wil ik je vragen te wachten op de installatiemonteur. De monteur meldt de installatie bij ons aan, waardoor wij weten dat we jouw abonnement kunnen starten. Zonder bezoek van de monteur wordt jouw abonnement dus niet actief.

Voor de installatie betaal je eenmalige kosten. Alles over de monteur en de voorwaarden lees je hier: Installatie bij Glasvezel. Laat het me gerust weten als je hier nog vragen over hebt!

Mijn nieuwe verhuisdatum wordt 14-06-2021.

 

 

Reageer