Beantwoord

Verhuizing - Aanbiedingen / nieuw modem

  • 26 January 2023
  • 2 reacties
  • 92 Bekeken

Reputatie 2

Hallo,

 

Binnenkort ga ik verhuizen naar een nieuw adres. Volgens de website van T-Mobile ga je bij de verhuizing een nieuw jaarcontract aan (bron).

 

Nu heb ik een tweetal vragen:

 

  1. Sinds april 2022 leveren jullie het Zyxel T-54 modem aan nieuwe glasvezelklanten. In de desbetreffende woning is glasvezel aanwezig. Momenteel heb ik een Zyxel VGM8825-T50 modem, aangesloten via DSL.

    Ontvang ik op het nieuwe adres het nieuwe modem (betreft een glasvezelaansluiting) of verwacht T-Mobile dat ik mijn huidige modem meeneem en daar in prik?
     
  2. T-Mobile heeft voor nieuwe klanten diverse aanbiedingen met o.a. 6 maanden korting op internet. Daarbij betaal je dus 6 maanden lang dezelfde prijs ongeacht of je nu 100, 400 of 1.000 Mbit/s afneemt evenals dat interactieve TV de eerste 6 maanden gratis is.

    Kan ik, als huidige klant, met een nieuw jaarcontract, ook profiteren van deze aanbiedingen of niet?

Eigenlijk zijn de vragen dus heel simpel. Ga ik T-Mobile mijn verhuizing laten regelen tegen de tijd dat het nodig is, of ontbind ik mijn huidige contract (vraag ik desgewenst een maandelijks opzegbaar contract aan bij KPN voor 1 maand) en vraag dan later na op dat adres een nieuw abonnement aan om zo het nieuwste modem te ontvangen en te profiteren van de aanbiedingen?

M.a.w. hoe gaat T-Mobile aan met verhuizende klanten?

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 26 January 2023, 15:33

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2

Dus ook de Zyxel T50. Uiteraard ontvang je wel alle klantvoordelen.

 

 

Precies wat ik dacht dus. Wil je nieuwe apparatuur dan dien je opnieuw klant te worden.

Verder doel ik niet op de klantvoordelen (die blijven sws. zolang ik ook mobiel T-Mobile afneem) maar het aanbod voor nieuwe klanten om x maanden korting te krijgen op internet en tv.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @RobCoenen, wat leuk dat je gaat verhuizen! Als een klant gaat verhuizen, verhuizen wij met je mee. Dus ook de Zyxel T50. Deze werkt ook uitstekend met glasvezel. Uiteraard ontvang je wel alle klantvoordelen. Vergeet dan niet om de verhuizing van je mobiele abonnement(en) van T-Mobile ook door te geven. Dit doe je heel eenvoudig in My T-Mobile. Verhuizing doorgeven is ook erg simpel en kan via My T-Mobile Thuis. Ik hoop dat ik zo al je vragen heb beantwoord. In dit topic wordt het meeste uitgelegd over verhuizen met T-Mobile: 

Heel veel succes met verhuizen!

Reageer