Beantwoord

verhuizing doorgeven

  • 29 November 2021
  • 3 reacties
  • 82 Bekeken

Goedemorgen,

Ik wil graag mijn verhuizing doorgeven, ik ga verhuizen van glasvezel naar glasvezel. Nu snap ik dat ik hiervoor een nieuw jaarcontract aan moet gaan. Echter als ik nu een nieuw contract afsluit via de website betaal ik geen activatiekosten en geen installatiekosten. Geef ik een verhuizing door via My T-Mobile betaal ik wel €37,50. Ik vind dat je als vaste klant geen extra kosten hiervoor hoeft te dragen, kan iemand mij hierbij helpen, want anders kan ik beter gewoon helemaal een nieuw abonnement aanschaffen.

Met vriendelijke groet.

icon

Beste antwoord door Waqqas 29 November 2021, 10:55

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@DaanNatter 

Ik zit zelf bij KPN, je krijgt geen gratis WiFi punten maar als klant betaal je er een lagere prijs voor. Een paar maanden korting kan T-Mobile ook geven :)

Oke. Alleen als ik dus opzeg, want ik zit al sinds mei 2019 bij T-Mobile en een nieuw abonnement afsluit heb ik dus wel de mogelijkheid om geen extra kosten te betalen en een ring deurbel te krijgen. Dit is toch een kromme regeling bij een verhuizing. Bij KPN krijg je bijvoorbeeld zelfs wifi punten of korting als je ze trouw blijft.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @DaanNatter 

Ik heb het voor je nagevraagd en de black friday deal geen activatie en installatiekosten en een Ring deurbel die alleen vandaag nog geldig is, geldt alleen voor nieuwe klanten.

Bestaande klanten kunnen hier geen gebruik van maken helaas.