Beantwoord

Verhuizing doorgeven (t-mobile thuis)


Hallo! Ik heb al tweemaal geprobeerd mijn verhuizing via de telefoon door te geven maar de wachttijden zijn erg lang waardoor me steeds aangeraden wordt het later nog eens te proberen..

Is er ook een andere mogelijkheid? Wij hebben nu glasvezel en willen ons T-Mobile thuis abonnement graag meeverhuizen! 

icon

Beste antwoord door Waqqas 11 May 2020, 09:43

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Soraya88

De moderators hier kunnen je verhuizing ook invoeren, dat kan ook via Facebook of Twitter.

On de tussentijd kan je misschien weer proberen te bellen? Hier vind je alvast de juiste informatie mbt een verhuizing.

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-van-bestelling-tot-installatie-496/info-ik-ga-verhuizen-wat-nu-276340

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Soraya88, wat gaaf dat je gaat verhuizen. Gefeliciteerd met je nieuwe woning! 😁

Ik zie dat het inmiddels gelukt is om de verhuizing naar je nieuwe adres in ons systeem te zetten. Mijn collega heeft zo te zien alles voor je doorgevoerd. Kan ik nog iets anders voor je doen? Geef een seintje en we staan direct voor je klaar op de Community. Succes met verhuizen! 💒🚚

Hoi. Ik heb mijn verhuizing doorgeven en ook is de internet al geinstallees in de nieuwe woning via Guidion.Top!  Maar dan wil ik de internet van de oude huis stoppen. En ik wil ook de mobile van 3 huisgenoten ook naar de nieuwe huis meegaan. Maar ik kan niet eens de nieuwe adres zien in mijn account. 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Fabras 

Je huisgenoten kunnen zelf het adres wijzigen in hun My T-Mobile account 👍

Hoi,

 

Op 25-04-2023 heb ik mijn verhuizing doorgegeven via de app en inmiddels ben ik in mijn nieuwe woning ingetrokken, echter lijkt er geen schot in de zaak te komen. Wat is de status van mij  bestelling?

 

Gr Red

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Red1982, ik ben gelijk voor je gaan kijken.

Ik zie dat je nog geen account hebt gekoppelt aan je T-Mobile Thuis Abonnement. Via deze link kan je dit doen. Er loopt iets mis is ons systeem omdat er geen telefoonnummer is toegevoegd. Als je je abonnement gekoppelt hebt aan de My T-Mobile, moet dit zichzelf rechttrekken en dan loopt alles goed door! Als je ergens tegenaan loopt, hoor ik het graag!

Hi @Tommie,

De printscreen die ik heb gepost is letterlijk uit mijn account. Ik heb al sinds 2017 een account bij TMT. Het enige wat ik geregeld wil hebben is de verhuizing zodat ik op mijn nieuwe adres toegang tot internet heb. Kun je me daarmee helpen?

 

Gr Red 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Red1982, ja dat zag ik ook aan je screenshot, echter door de verhuizing staat er in mijn systeem dat het account niet gekoppelt is. Wat ik kan doen is je oude account verwijderen, vervolgens moet je dan een nieuw account aanmaken en je abonnement opnieuw koppelen. Als het goed is loopt de verhuizing dan automatisch door. We ervaren op dit moment een aantal issues met het synchen van gegevens tussen onze programma's, daarom kan ik dit niet zelf aanpassen.

Hey @Red1982, ja dat zag ik ook aan je screenshot, echter door de verhuizing staat er in mijn systeem dat het account niet gekoppelt is. Wat ik kan doen is je oude account verwijderen, vervolgens moet je dan een nieuw account aanmaken en je abonnement opnieuw koppelen. Als het goed is loopt de verhuizing dan automatisch door. We ervaren op dit moment een aantal issues met het synchen van gegevens tussen onze programma's, daarom kan ik dit niet zelf aanpassen.

Hi Tommie,

Ik krijg bovenstaande foutmelding als ik het probeer te koppelen?

Gr Red

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Red1982, ik zie dat je een ander e-mailadres hebt staan bij je abonnement dan bij dit account. Met het ander e-mailadres is er nog geen account gemaakt op My T-Mobile. Ik raad je daarom aan om met dit e-mailadres deze instructies te volgen:

  1. Ga naar onze website: https://www.t-mobile.nl/
  2. Klik rechtsboven op het poppetje met 'inloggen' 
  3. Klik op 'Ik heb nog geen account'
  4. Vul je e-mailadres in
  5. Volg de stappen om je account aan te maken
  6. Koppel je abonnement(en) 

Ik stuur voor de zekerheid een privébericht met het e-mailadres dat ik bedoel. Laat je me weten of het gelukt is?

Groetjes, Ishana

 

Hi Ishana,

Dat had ik al geprobeerd en zojuist nogmaals, maar dan krijg ik dus het volgende:

 

Gr Red

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Red1982, bedankt voor je snelle reactie!

Ik heb zojuist het e-mailadres volledig verwijderd. Zou je dit nog een keer kunnen proberen? Als het goed is moet het nu wel lukken! Ik hoor het graag. 

Hi @Red1982, bedankt voor je snelle reactie!

Ik heb zojuist het e-mailadres volledig verwijderd. Zou je dit nog een keer kunnen proberen? Als het goed is moet het nu wel lukken! Ik hoor het graag. 

Goedemorgen Tommie,

Nu kom ik helemaal niet verder en als ik dan mijn mail opgeef krijg ik het volgende:

Gr Red

Reputatie 7
Badge +9

@Red1982 dat is inderdaad wel gek!

Er zijn twee e-mailadressen bij ons bekend. Ik heb daarnet het dit e-mailadres ontkoppelt: *******__@hotmail.com. Die zou je in principe nu moeten kunnen koppelen. Als dit niet werkt is de enige optie nog om en geheel nieuw e-mailadres te gebruiken om je abonnement te koppelen.

Reageer