Beantwoord

Verhuizing niet bevestigd?

  • 20 January 2021
  • 8 reacties
  • 177 Bekeken

Reputatie 2
  • is een King Poster
  • 43 reacties

Ik heb op 13 januari onze verhuizing voor T-Mobile Thuis via de website doorgegeven. Daarop ontving ik een automatische e-mail waarin staat: “Binnen drie werkdagen verwerken we de aanvraag. Is je aanvraag compleet, dan krijg je van ons een e-mail met de bevestiging van je verhuizing.” en ook: “Mochten we nog wat gegevens van je nodig hebben dan nemen we natuurlijk contact met je op.”.

 

Volgens mij had ik dus of een e-mail met instructies, of een telefoontje van een medewerker moeten krijgen? Geen van beide is nog gebeurd. Kwestie van geduld? Of gaat hier iets mis?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 10 February 2021, 10:21

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Heel graag gedaan @xnpu! Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat het alsjeblieft weten.

Reputatie 2

Inmiddels een afspraak met Guidion kunnen maken. Bedankt voor je hulp!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @xnpu,het is gelukt! De verhuizing staat nu correct in het systeem en op de juiste verhuisdatum. Ik wil je nog wel verzoeken om een viertal zaken op te pakken:

  1. Activeer je Klantvoordeel via My T-Mobile Thuis alsjeblieft. Dan krijg je straks de korting op het maandbedrag voor Internet (€40,00 voor Premium wordt € 25,00 bijvoorbeeld).
  2. Stuur het huidige modem terug naar ons retouradres - hier ontvang je zo een e-mail over met uitleg. Je krijgt bij een verhuizing naar Glasvezel, ook al heb je momenteel ook Glasvezel, altijd een vervangend modem. Dit modem wordt vervolgens op locatie door een monteur aangesloten op de Media Converter en het FTU.
  3. Maak alsjeblieft een afspraak met Guidion zodat zij rond 2 maart kunnen komen installeren. Werkt de afspraaktool niet? Bel dan met 088-2000 151. Zorg er wel voor dat de afspraak niet vóór de verhuisdatum ligt, maar dat ligt voor de hand.
  4. Zodra je de Track & Trace code van PostNL ontvangt voor het nieuwe installatiepakket kun je deze invullen op de website van PostNL zodat je het pakket rechtstreeks naar een afhaalpunt verstuurt. Dan voorkom je dat de oude bewoners deze binnenkrijgen en weet je precies waar je het pakketje rond 2 maart kunt ophalen.

Zoals besproken is in ons privégesprek, heb ik de verhuisdatum naar jouw wensdatum aangepast zodat je niet zonder verbinding komt te zitten. De aanvraag loopt netjes door dus dat komt helemaal goed.

Nogmaals sorry voor hoe het gelopen is en veel succes met verhuizen! 🏡
 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @xnpu, dit wil ik meteen voor je uitzoeken. Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft?

Reputatie 2

Overigens woon ik volgens de website nu al op het nieuwe adres.

Reputatie 2

Update en verzoek om nog eens te kijken:

 

Op enig moment kreeg ik de melding dat de vorige bewoner zijn T-Mobile nog niet had verhuist of opgezegd. Met het verzoek een koopcontract te sturen. Dat heb ik gedaan.

Vandaag kreeg ik de een e-mail dat “het koopcontract verwerkt is en ik zo snel mogelijk diensten zou krijgen”. 

Dat laatste vond ik wat onduidelijk, dus ik denk ik kijk even in mijn account wat daar precies staat. Daar staat nu dat mijn verhuizing is geannuleerd en dat mijn diensten aflopen op de verhuisdatum.

 

Ik moet mijn vraag dus opnieuw stellen: gaat dit allemaal wel goed? De website suggereert dat ik straks helemaal zonder zit.

Reputatie 7

Hoi @xnpu ,

Geen zorgen! Ik kan dit voor je controleren. Omdat ik geen aansluiting kan vinden via het door jouw opgegeven e-mailadres, wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer (IBAN). Dan check ik het voor je!

Reageer