Beantwoord

verlengen t-Mobile thuis

  • 27 February 2020
  • 31 reacties
  • 2180 Bekeken

Beste T-Mobile,

 

Ik zou graag mijn thuis contract verlengen. Ik heb nu al 2x 20 minuten aan de lijn gehangen zonder iemand te spreken. Zouden jullie mij een aanbod kunnen doen ? En is dit mogelijk met levering van het nieuwe modem?

 

Alvast bedankt voor jullie reactie.

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 28 February 2020, 10:36

Bekijk origineel

31 reacties

Na 3 keer te zijn afgebroken, toch iemand aan de lijn gehad die me te woord wou staan.

Gevraagd naar een verlengingsaanbod, omdat ons contract inmiddels al weer is afgelopen.

Kort gezegd had die geen goed aanbod voor me (zijn woorden) terwijl nieuwe klanten wel een geweldig aanbod krijgen(gogogo), dit scheelt al gauw €300.

Ik vind dit nogal raar aangezien we elk jaar(inmiddels al 7 jaar bij T-mobile) als we belden toch een leuk voorstel kregen en nu zijn we blijkbaar niet meer interessant voor T-mobile.

Is het beleid in betrekking tot vaste klanten veranderd?

Of had degene die me te woord stond er gewoon geen zin in om ons een aanbod te doen?

Hebben meer mensen dit ook?

Of moet ik toch maar gaan opzeggen om een goede deal te kunnen krijgen? (want dan kan het blijkbaar wel, hoor ik om me heen)

Reputatie 7
Badge +14

 

Kort gezegd had die geen goed aanbod voor me (zijn woorden) terwijl nieuwe klanten wel een geweldig aanbod krijgen(gogogo), dit scheelt al gauw €300.

 

Wat was het aanbod dan nog qua extra korting per maand t.o.v. niet verlengen?

Reputatie 2

Mijn jaar abonnement op Internet+TV was vorige week afgelopen. Na een telefoontje naar 0800 0419 (keuze 1) kreeg ik een mooie nieuwe aanbieding. Dezelfde ervaring had ik een jaar geleden. Ik ben tevreden met de afhandeling door T-Mobile. Het aanbod ging aardig in de richting van de korting voor nieuwe klanten, ik ver wacht ook niet precies hetzelfde.

 

Kort gezegd had die geen goed aanbod voor me (zijn woorden) terwijl nieuwe klanten wel een geweldig aanbod krijgen(gogogo), dit scheelt al gauw €300.

 

Wat was het aanbod dan nog qua extra korting per maand t.o.v. niet verlengen?

Het aanbod was €5 korting voor een half jaar, maar dan ging ik wel over naar de nieuwe voorwaarden en ga ik dan €67,50 betalen i.p.v. de €55,93 die ik nu betaal.

Raar omdat, ik nu al 2 reacties heb gezien die een goed aanbod hebben gehad, maar misschien verschilt dat in abonnement.

Mijn jaar abonnement op Internet+TV was vorige week afgelopen. Na een telefoontje naar 0800 0419 (keuze 1) kreeg ik een mooie nieuwe aanbieding. Dezelfde ervaring had ik een jaar geleden. Ik ben tevreden met de afhandeling door T-Mobile. Het aanbod ging aardig in de richting van de korting voor nieuwe klanten, ik ver wacht ook niet precies hetzelfde.

Ook ik verwachte niet hetzelfde , maar toch wel iets meer dan 5 euro  korting op een duurder abonnement.

Reputatie 7
Badge +14

 

Kort gezegd had die geen goed aanbod voor me (zijn woorden) terwijl nieuwe klanten wel een geweldig aanbod krijgen(gogogo), dit scheelt al gauw €300.

 

Wat was het aanbod dan nog qua extra korting per maand t.o.v. niet verlengen?

Het aanbod was €5 korting voor een half jaar, maar dan ging ik wel over naar de nieuwe voorwaarden en ga ik dan €67,50 betalen i.p.v. de €55,93 die ik nu betaal.

Raar omdat, ik nu al 2 reacties heb gezien die een goed aanbod hebben gehad, maar misschien verschilt dat in abonnement.

Er is een belangrijk verschil in prijs. Glasvezel over t-mobile 'eigen' Glasvezel met als netbeheerder ODF en verbindingen via KPN. Sinds begin vorig jaar betaal je als klant een hoger bedrag bij verbindingen via KPN.. Wel is het dan mogelijk ook 400 mbit en 1Gbit snelheden te kiezen. 

Het bedrag wat jij nu betaald is wel het laagste in de markt voor een compleet pakket. Als je niet verlengd of veranderd dan blijf je op dat bedrag.  Als je overstapt kun je misschien ergens een wat hogere welkom korting krijgen,  maar providers breed zie je dat je daarna vaak bij de reguliere prijzen blijft. Dan zou je weer moeten overstappen.  

Dus  volgens mij heb jij best een goede deal en zou je die voor langere tijd nog gewoon kunnen aanhouden door juist niet te verlengen.

Reageer