Beantwoord

Verlenging abonnement

  • 28 September 2022
  • 2 reacties
  • 144 Bekeken

Goedenavond,

ik zit nog op de oude DSL verbinding en heb rondgekeken bij T-mobile voor het overstappen naar Glasvezel.

nu ben ik al heel wat jaren bij T-mobile met 3 mobiele abonnementen en T-Mobile thuis. Daarnaast was ik van plan in Januari 2023 er nog een mobiel abonnement aan toe te voegen + daarnaast een zakelijk mobiel abonnement af te sluiten. Al met al een redelijk aantal abonnementen waarvan er meerdere abonnementen ook dichterbij verlenging komen.

Nu heb ik een aanbod gekregen om te verlengen waarbij ik de 1e 3 maanden 35 euro moet betalen en vervolgens 9 maanden voor 55 (met 1gbit glasvezel internet).

Maar ik wil graag hetzelfde aanbod ontvangen als nieuwe klanten: 1e 6 maanden voor €25,- en 2e 6 maanden voor €55,-

nu blijkt dit dus niet mogelijk te zijn en laat T-mobile mij liever met alle abonnementen overstappen naar een andere provider wat hun dus geld kost ipv mij dezelfde aanbieding te doen. 
 

Klopt dit of heb ik gewoon iemand aan de telefoon gehad die er minder verstand van heeft of simpelweg niet de autoriteit heeft om dit te bewerkstelligen?

ik hoop dat iemand mij hier verder over kan informeren of dat ik toch echt moet overstappen naar een andere provider na +/- 18 jaar klant te zijn. 

 

 

icon

Beste antwoord door Boris 29 September 2022, 11:21

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7

Hi @Dennisoudbier, thanks voor je bericht en welkom bij de Community. Ik heb je bericht een eigen topic gegeven, zodat deze van een antwoord kan worden voorzien. Ik ben direct met je mee gaan denken en begrijp goed dat je wilt genieten van de beste deals. Voor bestaande en nieuwe klanten zijn er verschillende kortingen, waarbij ik deze korting niet aan je kan toegeven. De GOGOGO-deals zijn er voor nieuwe klanten om hen een mooi welkomscadeau te bieden.

Daarnaast is er voor een verlenging ook een prachtige korting gaande, die je hier boven noemt. Het zal natuurlijk zonde zijn dat dit roet in het eten moet gooien en ik hoop dan ook écht dat we je mogen blijven zien bij T-Mobile!

Hi @Dennisoudbier, thanks voor je bericht en welkom bij de Community. Ik heb je bericht een eigen topic gegeven, zodat deze van een antwoord kan worden voorzien. Ik ben direct met je mee gaan denken en begrijp goed dat je wilt genieten van de beste deals. Voor bestaande en nieuwe klanten zijn er verschillende kortingen, waarbij ik deze korting niet aan je kan toegeven. De GOGOGO-deals zijn er voor nieuwe klanten om hen een mooi welkomscadeau te bieden.

Daarnaast is er voor een verlenging ook een prachtige korting gaande, die je hier boven noemt. Het zal natuurlijk zonde zijn dat dit roet in het eten moet gooien en ik hoop dan ook écht dat we je mogen blijven zien bij T-Mobile!

Allereerst bedankt voor je antwoord. Blijf het echter een vreemde kwestie vinden dat nieuwe klanten beter beloond worden dan bestaande klanten, aangezien ik ook weer een jaarcontract aan ga net als een nieuwe klant. 
Helaas heb ik door deze ‘prachtige korting’ wel moeten besluiten om toch over te stappen naar een andere provider met meerdere abonnementen waar ik nu dus een behoorlijk stuk goedkoper uit ben. Vind het jammer maar het is niet anders. 

Reageer