Beantwoord

Verlenging van mijn T-mobile glasvezel abbonnement

  • 11 January 2023
  • 1 reactie
  • 111 Bekeken

Ik heb al een aantal jaar een T-mobile Internet en TV thuis abbonnement, en heb alle mobiele telefoons ook via T-mobile lopen. 

Toen we de eind afgelopen jaar de prijzen van ons T-mobile abbonnement aan het vergelijken waren, zagen we dat als we bij T-mobile wilden gaan aansluiten, we de helft van de prijs zouden betalen. Gezien we al bij T-mobile zaten, dacht ik natuurlijk dit is een belletje waard. 

Tijdens het gesprek heeft de vriendelijke medewerker me erop gewezen, dat ik, als ik de korting wilde ontvangen, mijn abbonnement opnieuw kan afsluiten, en dezelfde dag opnieuw kon activeren. Hij zou er dan voor zorgen dat er een nieuw modem opgestuurd zou worden, zodat het allemaal netjes zou verlopen. Deze zou ik dan door een installateur kunnen laten installeren, maar als ik dit zelf ook kan, dan is dat ook mogelijk. Dit modem heb ik tot op heden niet ontvangen.

Vanmorgen stopte mijn internet ermee, en ging ik T-mobile bellen. De meneer die ik aan de telefoon had, heb ik de situatie uitgelegd, en hij ging dit voor me navragen. Later ontving ik een belletje dat ik later die dag op mijn huidige modem weer aangesloten zou worden. Hij zou dit zelf nog in de gaten houden, en me laten weten mocht er iets niet goed gaan. 

Toen ik savonds thuis kwam was er nog steeds geen verbinding. Ik heb opnieuw de klantenservice gebeld. Ik kreeg iemand anders aan de telefoon, waar ik het verhaal opnieuw aan heb uitgelegd. Deze dame vertelde me nota bene, dat ze niets konden doen tenzij ik eerst een afpsraak met Guidion maakte. Ook vertelde ze me dat het helemaal niet mogelijk is de verbinding online te brengen zonder dat deze geheel is afgesloten en door kpn weer is vrijgegeven. Dit betekend dat de meneer die ik bij de het verkoop gesprek heb gesproken tegen me heeft gelogen, en de meneer die ik vanmorgen aan de telefoon had, heeft ook niet de waarheid gesproken. 

Ik werd doorgezet naar iemand van Guidion en heb met diegene afgesproken dat ze een afspraak op de eerstvolgende beschikbare datum gaan inplannen. Hiervan heb ik tot op heden geen bevestiging ontvangen. Als ik online kijk zijn de eerstvolgende afspraken pas in Feburari! dan zit ik dus een maand zonder internet! Ik zit er sterk over te denken om een nieuwe aanvraag bij KPN in te dienen en dit geheel te cancellen! Ik hoop dat T-mobile dit mee leest, en me hierin verder kan helpen want dit is echt geen manier van doen. 

 

 

icon

Beste antwoord door Lisa 13 January 2023, 10:45

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hi @Janhakvoort, hartstikke goed dat je via deze weg zo helder jouw verhaal deelt! Ik had heel graag gezien dat de start van jouw abonnement anders was verlopen en ik vind het heel rot dat jij niet van de juiste informatie bent voorzien. Excuses voor deze gang van zaken. Ik ben gelijk achter de schermen gaan kijken of ik hierin toch iets voor je kan betekenen, maar ik kan de installatiedatum niet verder naar voren schuiven. We zijn afhankelijk van de netwerkbeheerder die jou migreert en Guidion kan niet eerder langskomen dan dat. Op 23 januari zal dat gebeuren en gelijk daarna komt Guidion langs. 

Omdat ik ervan baal dat er een miscommunicatie heeft plaatsgevonden en ik jouw gevoel graag weer positief wil omdraaien, heb ik een kleinigheidje geregeld. Hint: houd morgen de deurbel in de gaten. Ik hoop dat je ons nog een kans geeft en tot 24 januari wilt afwachten. Als ik tot die tijd nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik dat graag! ❤

 

 

 

Reageer