Beantwoord

Versnellen oplevering mogelijk?

  • 17 February 2023
  • 6 reacties
  • 96 Bekeken

Hallo,

ik heb mijn Tele2 thuis-internetabonnement (DLS) omgezet naar T-mobile. Omdat ik de afgelopen maanden veel in het buitenland heb gezeten, was dat een beetje een last-minute actie van mijn kant :-/ ...
Nu zie ik dat mijn bestelling in de wacht staat (en ik lees iets over bedenktermijn). Is het mogelijk van die bedenktermijn af te zien en daarmee de aansluitdatum te versnellen? En is het mogelijk al een aansluitdatum te bepalen?
Heb doorlopende internetaansluiting nodig ivm thuiswerk, en wil graag weten hoeveel dagen/weken ik een Mifi moet gaan huren ter overbrugging...

icon

Beste antwoord door Max1981 19 February 2023, 23:17

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Max1981 , ga je over naar T-mobile glasvezel internet? EN indien ja, is de glasvezel al binnengebracht?

Ga je over omdat DSL wordt uitgezet bij jou? Indien niet, dan blijft je Tele2 aansluiting gewoon werken totdat T-Mobile glasvezel is opgeleverd. Uiteraard moet je dan niet zelf de Tele2 lijn opzeggen.

Hoi @Max1981 , ga je over naar T-mobile glasvezel internet? EN indien ja, is de glasvezel al binnengebracht?

Ga je over omdat DSL wordt uitgezet bij jou? Indien niet, dan blijft je Tele2 aansluiting gewoon werken totdat T-Mobile glasvezel is opgeleverd. Uiteraard moet je dan niet zelf de Tele2 lijn opzeggen.



Ik ga over van ADSL naar (V)DSL.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Max1981 

Bij het afsluiten van een abonnement is de eerste aansluit mogelijkheid bij DSL pas over 2 weken, deze tijd is nodig om de verbinding naar jouw huis gereed te maken.

De 14 dagen bedenktijd gaat pas in wanneer je het modem hebt geïnstalleerd.

Hallo @Max1981 

Bij het afsluiten van een abonnement is de eerste aansluit mogelijkheid bij DSL pas over 2 weken, deze tijd is nodig om de verbinding naar jouw huis gereed te maken.

De 14 dagen bedenktijd gaat pas in wanneer je het modem hebt geïnstalleerd.



Ok. Helder. Dan zorg ik voor een overbrugging van 2 weken. Thnx! 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Max1981, welkom terug in Nederland, dan is T-Mobile voor Thuis natuurlijk een uitstekende start! 😉

Het klopt helemaal wat Eric en Waqqas aangeven. Nog een kleine toevoeging: ik heb alle systemen alvast laten synchroniseren zodat alle aanvragen gelijk doorlopen in plaats van dat ze op elkaar wachten. Dit zal niet veel schelen maar ik hoop er nog een aantal dagen voor je van af te schrapen. 

Je krijgt snel een definitieve aansluitdatum van ons door en ik wens je alvast heel veel plezier met het Internet toe!

Hoi @Max1981, welkom terug in Nederland, dan is T-Mobile voor Thuis natuurlijk een uitstekende start! 😉

Het klopt helemaal wat Eric en Waqqas aangeven. Nog een kleine toevoeging: ik heb alle systemen alvast laten synchroniseren zodat alle aanvragen gelijk doorlopen in plaats van dat ze op elkaar wachten. Dit zal niet veel schelen maar ik hoop er nog een aantal dagen voor je van af te schrapen. 

Je krijgt snel een definitieve aansluitdatum van ons door en ik wens je alvast heel veel plezier met het Internet toe!



Ik heb t bericht over aansluitdatum idd ontvangen. Super geregeld!

Thnx!

Reageer