Ik heb er helaas nu al spijt van mijn overstap. Ten eerst is mijn vorige glasvezel aanbieder (Tweak) nalatig geweest in het opheffen van de dienst en dus het vrijgeven van de glasvezellijn. Op 30 april zouden zij eraf gaan, maar dat is uiteindelijk 7 mei geworden. Vanaf die datum, had ik dus al geen TV dienst (gelukkig nog wel internet via de oude provider).
Na tig keer bellen zijn zij ein-de-lijk van de lijn af. Dus nu kan T-mobile er op.... .. Jawel, op 14 mei.... Een week geen internet, TV en telefonie. Na even een 3 kwartier gebeld te hebben met de T-mobile klantenservice, komt uiteindelijk naar voren dat ik maar genoegen moet nemen met een week downtime, omdat er 'een monteur' bij mij thuis 'de apparatuur' komt aansluiten. (Ter zijde: Op 2 mei is de T-mobile (Guidion) monteur langs geweest om de apparatuur aan te sluiten, dus alles ligt al klaar voor gebruik). Maar de apparatuur ligt er inmiddels een week stof te happen en wacht op een signaal....
Om de downtime te overbruggen heb ik een T-mobile unlimited data ontvangen... Is helaas geen oplossing, aangezien mijn vrouwtje geen T-mobile klant is en ik 5 dagen per week weg ben.
Een enkele activatie-handeling is nodig en dan is de lijn opgeleverd... Moet dat echt een week duren? Ik begin aardig spijt te krijgen van deze overstap.
Beste antwoord door Sander
Bekijk origineel