Beantwoord

Vervanging apparatuur


In 2018 ben ik T mobile thuis gaan gebruiken. Nadat ik in februari 2022 heb aangegeven dat mijn TV boxen storing gaven en te warm werden heeft men mij 2 nieuwe boxen toegestuurd. Helaas bleken deze niet te werken omdat ook het modem verouderd was. Inmiddels een monteur geweest die alles geïnstalleerd heeft en alles werkt weer. Iemand heeft echter in mijn abonnement gegevens zaken gewijzigd waardoor de oude tv boxen zijn blijven staan. Deze zijn door mij terug gestuurd zoals gevraagd. 15 maart jl is deze zending ontvangen door Schiphol-rijk. Helaas wordt er niets verwerkt en krijg ik een mail dat ik de apparatuur alsnog moet opsturen?? Oorzaak is de onkundigheid van de klantenservice. Dit is wellicht terug te lezen in de notities die, zoals men aangeeft, gemaakt zijn. Zeer onprettige situatie die na 4x telefoneren en de bijbehorende wachttijd niet opgelost wordt. Vraag: Wie kan er voor zorgen dat ik na bijna 5 jaar lidmaatschap ook lid wil blijven en deze onkunde oplost?

icon

Beste antwoord door Lisa 7 April 2022, 09:55

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

12 reacties

Om alles snel en eenvoudig voor een moderator (T-Mobile Medewerker) te maken, kan je in jouw profiel via deze pagina je T-Mobile Thuis Klantnummer invullen.

Alleen moderators kunnen je klantnummer in je profiel zien.

Als je daarnaast ook een foto maakt van de verzendbevestiging die je ontvangen hebt ten tijden dat je de apparatuur hebt aangeboden bij een PostNL pakketpunt, en de foto in deze topic plaatst dan kan een moderator zodra deze het bericht gelezen heeft direct voor je aan de slag en e.e.a. uitzoeken.

Mijn klantnummer is ingevuld. Zie foto’s voor verzending.

 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Pekonn, bedankt voor het meesturen van jouw verzendbewijs! Graag meld ik de oude boxen direct af zodat je van deze onterechte mails af bent en er geen boete opgelegd wordt. Mag ik nog vragen om welke oude boxen het gaat; zijn dat toevallig de Kamai 510's (grotere modellen dan de kleine Aria 610x)? Ik zie nog één geregistreerde Kamai 510 staan, die zal ik sowieso direct retour melden, geen idee waarom dat fout gegaan is want dat had gewoon direct rechtgetrokken moeten zijn. Ik zie namelijk ook niet in de meting terug dat je deze nog gebruikt, dus de vraag hiervoor is eigenlijk meer een zekerheidscheck. 

Jason,

Bedankt voor de reactie. Ik had 2 identieke boxen, voor zover ik me kan herinneren ging het inderdaad om de 510. Beide heb ik terug gezonden in een pakket waarvan het verzendbewijs. Ik hoop dat hiermee de openstaande bestelling wordt gesloten en mijn abonnement weer in de juiste staat gezet wordt. Alvast bedankt.

Reputatie 7

Hi @Pekonn, top dat je dit hebt aangevuld! Ik heb goed nieuws: alles staat weer juist in het systeem. Er stond inderdaad iets niet helemaal goed en dat is zojuist rechtgezet. Mocht jij nog een e-mail ontvangen waarin staat dat jij de TV Boxen moet retourneren, dan kan jij deze e-mail negeren. Excuses voor de verwarring! Mijn collega van de technische dienst heeft een aanpassing verricht, waardoor alles nu weer klopt. Mocht jij nog andere vragen hebben, stel die dan vooral. De Community helpt je met liefde! 🎈

Bedankt voor het goede nieuws. Ik verbaas mezelf wel over het feit dat mijn abonnementskosten verhoogd zijn. De apparatuur is vervangen vanwege ouderdom en slijtage. In het bijgesloten blad staat duidelijk dat ik 1 TV BOX gratis krijg en als actie 1 box gratis. Deze actie is niet aan een bepaalde tijdsduur gekoppeld. Ik ga nu van € 49,57 naar € 57,07, een prijsstijging van € 7,50. Zelf heb ik geen invloed op slijtage of veroudering van apparatuur maar het kost mij wel € 90,00 per jaar. Deze onbegrijpelijke en onaangekondigde prijsstijging vind ik onacceptabel en hoop dat bemiddeling hierin ook mogelijk is. Een abonnement sinds maart 2018 zou m.i. beloond moeten waarmee ik bedoel dat nog niet alles juist in het systeem staat!!
 

 

 

En nergens in je My T-Mobile omgeving of in de facturen wordt getoond waar die extra kosten voor bedoeld zijn?

Het zijn de kosten voor 2 nieuwe tv boxen à € 5 per stuk minus € 2,50 actie?? 

Het zijn de kosten voor 2 nieuwe tv boxen à € 5 per stuk minus € 2,50 actie?? 

Hier moet een moderator weer even naar gaan kijken.

De 2 oude ontvangers waren al geretourneerd maar ik vermoed dat deze - omdat de retournering nog niet verwerkt was - deze alsnog in rekening gebracht zijn.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Pekonn, bij het verwijderen van de vorige TV Boxen is de korting hierop verloren gegaan. Dat is geen bewuste actie geweest, maar komt doordat die specifieke kortingstags niet langer gebruikt worden. Omdat jij echter nog wel recht hebt op tweemaal € 5 korting per maand, zullen we de gemiste korting in één keer voor een heel jaar toekennen middels een vergoeding van 10 x 12 = € 120. Dit bedrag zal verrekend worden op een volgende factuur. Het bedrag dat daarna nog open blijft staan van de vergoeding, zal worden overgemaakt op jouw rekening. Dit gebeurt doorgaans zo'n 32 dagen nadat de vergoeding verrekend is. 

Sorry voor het ongemak en dat je hierover niet meteen geïnformeerd werd - wij konden dit aanvankelijk nog niet zien.

Reputatie 7
Badge +16

UPDATE: je ontvangt nu natuurlijk € 2,50 korting per maand op de eerste TV Box, dus zullen we niet € 120 maar € 90 vergoeden. Negeer de foute berekening hierboven, alsjeblieft.

Bedankt voor deze terug koppeling. Zoals ik zelf al aangeef gaat het om € 90 op jaarbasis. Snelle en prima oplossing.