Beantwoord

vervroegd installatie datum zonder installatiepakket

  • 16 April 2020
  • 1 reactie
  • 125 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties

Ik heb een mail ontvangen dat mijn installatiedatum vervroegd is van 23 april naar 15 maart. Maar ik heb geen installatie pakket ontvangen. Ook geen track and tracé en daarop ook geen klantenservice om te bellen. Schandalig als ik de rest van de commentaren hier lees wat betreft deze thema. Ik heb al 3 keer extra data moeten kopen omdat ik geen internet thuis heb. Ik heb tmobile voor als mobiele provider. Maar ik begin al te jammeren dat ik deze keuze heb genomen. Inmiddels gaat 15 april gewoon in alsof ik thuis internet heb terwijl het niet klopt. Wanneer wordt mijn pakket verstuurd dat is mijn vraag en ik wil een exacte antwoord en geen track or tracé of de zogenaamde 4 dagen wachttijd. Ik heb begrip voor de Corona crisis maar geen telefonische gesprek service is on acceptabel. Ik wil weten als het pakket niet binnen 14 dagen wordt bezorgd of ik nog mijn lidmaatschap kan afzeggen. Dit is letterlijk mensen stelen. Ik ben erg boos op dit T-Mobile.

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 16 April 2020, 10:09

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Kisai 

T-mobile heeft wat vertraging met het verzenden van modems door het overgaan naar een nieuwe distributiepartner.

T-mobile zal je op de hoogte houden van de verzending via email en als het goed is moet er ook een link naar de track & trace in je T-Mobile thuis omgeving staan als het pakket klaar is voor verzending.

 

 

Reageer