Beantwoord

VolkerWessels komt afspraken niet na

  • 27 January 2021
  • 45 reacties
  • 1110 Bekeken

Reputatie 2

Eind november heb ik glasvezel besteld, maar helaas ligt er nog helemaal niks nu, omdat VolkerWessels afspraken constant niet nakomt. 

 

Al sinds half december wacht ik op de montage van het aansluitpunt. Op donderdag 17 december 2020 was al de eerste afspraak, maar toen bleek dat de kabel niet goed lag en dat dit nog aangepast moest worden. De dag daarna heeft men zonder dat ik thuis de kabel doorgetrokken door de tegels in mijn carport te verwijderen. Deze tegels liggen nu nog los.

 

Aangezien ik daarna niks meer hoorde heb ik zelf contact opgenomen voor een nieuwe afspraak. Volgens degene die ik aan de telefoon kreeg kon dat niet worden ingepland en zou ik worden gebeld voor een afspraak. Helaas is dit niet meer gebeurd. In het nieuwe jaar heb ik toen maar weer zelf contact opgenomen. In overleg is toen de afspraak ingepland op 12 januari  tussen 14.00 en 17.00. Die dag is er niemand meer gekomen. De dag daarna heb ik zelf weer contact op moeten nemen om na te vragen wat er gebeurd was. Men kon niet achterhalen waarom er niemand was gekomen.

 

Afgesproken is toen om de afspraak nogmaals in plannen, nu op 18 januari, in weer een ruim tijdvak tussen 14.00 en 17.00. Wederom is er ook nu weer niemand gekomen. Bij navraag gelijk op de dag zelf snapte men het ook niet en men zou overleggen met de aannemer en contact met mij opnemen. Geheel in lijn met het eerder niet nakomen van toezeggingen ben ik niet teruggebeld.

 

Aangezien ik er ook telefonisch niet uitkwam heb ik contact met T-mobile opgenomen, zij zouden ook contact met VolkerWessels hebben gehad en ik zou contact op kunnen nemen voor een afspraak. Toen ik dat probeerde bleek het ineens niet mogelijk om een afspraak in te plannen, maar moest ik wederom een tijdvak van 3 uur vrij maken. Gelet op het eerdere verloop heb ik dit afgewezen en heb ik weer contact opgenomen met T-mobile. Zij kwamen toen terug met een verhaal dat de kabel volgens VolkerWessels nog steeds niet goed ligt en dat er contact met mij zou worden opgenomen voor het vervolg. Niet geheel verrassend meer, maar ik heb niks meer van VolkerWessels vernomen.

 

Eigenlijk heb ik geen idee meer wat ik nu nog kan doen om mijn carport weer in goede staat te krijgen en werkende glasvezelaansluiting te krijgen.

icon

Beste antwoord door Boris 29 January 2021, 13:49

Bekijk origineel

45 reacties

Reputatie 2

Een reactie van T-mobile zou wel fijn zijn. 

Vooral aangezien er hier wel van meer sprake is dan slechts indirecte schade, aangezien (partijen van) T-mobile afspraken maken en ik hier uren voor vrij plan en men meerdere keren gewoon niet komt opdagen zonder enige afmelding. Spijtig dat T-mobile nu net als eerder VWT gewoon niet reageert, dan wel zegt dat men hier niks aan doet, terwijl eerder is gezegd dat na afloop de compensatie bekeken/besproken zou worden.

Reputatie 7

Hoi @Sebastiaan1982 .

Geen zorgen; we zijn er zeker nog wel! Ik heb direct het dossier erbij gepakt en zie deze berichtgeving niet terug vanaf onze kant. Wil je mij een privébericht sturen met wie je hebt gesproken en wie je deze toezegging heeft gedaan? Dan kan ik hier namelijk mijn uiterste best voor doen en kijken wat we kunnen regelen. Ik hoor het graag van je!

Reputatie 2

Hoi @Boris ,

 

de vraag staat nu al 25 dagen open en ik heb je 15 dagen geleden al een PM gestuurd. Het begint er toch steeds meer op te lijken dat dit toch de handelswijze is van T-mobile om niet te reageren….

Reputatie 7

Hoi @Sebastiaan1982 ,

Een gekke situatie, het lijkt erop dat je bericht tussen wal en schip is blijven steken. Mijn welgemeende excuses, maar betekent zeker niet dat ik niet voor jou in de bres wil springen. Ben je in de mogelijkheid om mij een nogmaals een privébericht te sturen? Dan pak ik het zo snel mogelijk voor je op.

Reputatie 2

Hoi @Boris ,

kan gebeuren, ik heb hem nu nog een keer gestuurd.

Reputatie 2

Hoi @Sebastiaan1982 ,

Een gekke situatie, het lijkt erop dat je bericht tussen wal en schip is blijven steken. Mijn welgemeende excuses, maar betekent zeker niet dat ik niet voor jou in de bres wil springen. Ben je in de mogelijkheid om mij een nogmaals een privébericht te sturen? Dan pak ik het zo snel mogelijk voor je op.

En we zijn weer 23 dagen dagen verder zonder actie…..

Geen idee wat men bij T-mobile verstaat onder zo snel mogelijk, maar ondertussen gaan we naar de twee maanden toe om een inhoudelijke reactie te krijgen.

Reputatie 2

 

Hoi @Sebastiaan1982 ,

Een gekke situatie, het lijkt erop dat je bericht tussen wal en schip is blijven steken. Mijn welgemeende excuses, maar betekent zeker niet dat ik niet voor jou in de bres wil springen. Ben je in de mogelijkheid om mij een nogmaals een privébericht te sturen? Dan pak ik het zo snel mogelijk voor je op.

@Boris het snel oppakken schijnt voor Tmobile blijkbaar erg moeilijk te zijn op alle vlakken. Kan ik ook gewoon maanden niet betalen, of kan men dan wel ineens reageren?

Reputatie 2

@Boris misschien kan je de titel even aanpassen naar: T-mobile reageert niet, die is ondertussen meer passend

 

Ik begin mij af te vragen wat ik moet doen om een reactie krijgen, moet er soms een aangetekende ingebrekestelling verzonden worden, moet ik het maar gaan doorzetten naar de rechtsbijstand of moet ik gewoon een paar maanden stoppen met betalen, of kan T-mobile wel ineens snel reageren als de betalingen ophouden?

 

Ook begin ik zo langzamerhand spijt te krijgen van de overstap van Ziggo, de snelheid van glasvezel is dan wel beter, maar de service van T-mobile is wel bedroevend slecht. Ze zijn vooral goed in beloftes niet nakomen.

Reputatie 2

@Cal is @Boris soms gestopt? Berichten en forumposts worden gewoon genegeerd. Schandalig slecht dat Boris een maand geleden zegt binnen een week te reageren, maar ondertussen gewoon niks laat weten.

 

Ik dacht dat VolkerWessels slecht was in afspraken nakomen, maar schijnbaar volgen ze gewoon de lijn van de opdrachtgever…….

 

 

Reputatie 2

Leeft er nog iemand bij T-mobile?

 

@Cal ? @Boris ? @Ginny ? @Jason ? @Lisa ?

Reputatie 7

Ook hier wil ik graag nog een update geven. Inmiddels heb ik contact opgenomen met @Sebastiaan1982 om ervoor te zorgen dat alles wordt geregeld en hebben wij de stappen gezet om de compensatie in werking te stellen. Via deze weg wil ik nogmaals mijn excuses aanbieden. Dit heeft onnodig veel langer geduurd dan voorzien en kan daarbij de hand in eigen boezem steken. Zoals aangeboden via het privébericht wat ik je heb gestuurd, zal ik je van persoonlijke updates blijven voorzien totdat er meer duidelijkheid is. We houden contact! 

Reputatie 2

Hoi @Boris ,

jammer genoeg, maar wel in lijn met het (niet) handelen tot nu toe, heb ik niks meer vernomen.

Zoals aangegeven is het afschuiven op VWT erg makkelijk, aangezien er aan de kant van T-mobile ook een hoop mis is gegaan. Verder heb ik heb niks te maken met VWT, ik heb een contract met T-mobile, hoe jullie het oplossen met VWT is niet mijn probleem. 

Deze zaak loopt nu al maanden, dus enige reactie / actie zou fijn zijn.

Reputatie 2

Ook hier wil ik graag nog een update geven. Inmiddels heb ik contact opgenomen met @Sebastiaan1982 om ervoor te zorgen dat alles wordt geregeld en hebben wij de stappen gezet om de compensatie in werking te stellen. Via deze weg wil ik nogmaals mijn excuses aanbieden. Dit heeft onnodig veel langer geduurd dan voorzien en kan daarbij de hand in eigen boezem steken. Zoals aangeboden via het privébericht wat ik je heb gestuurd, zal ik je van persoonlijke updates blijven voorzien totdat er meer duidelijkheid is. We houden contact! 

Voorlopig heb ik van deze stappen nog helemaal niks gezien of gehoord. Ook is er geen enkele update gegeven.

 

Tot zo ver dus weer de zoveelste niet nagekomen belofte van T-mobile…..

Reputatie 2

Leeft er nog iemand bij T-mobile?

 

@Cal ? @Boris ? @Ginny ? @Jason ? @Lisa ?

Is er al een zoektocht gestart naar @Boris ? De afgelopen weken is hij spoorloos.

Reputatie 2

en de stilte blijft voortduren….

Als iemand die blijkbaar ook te maken gaat krijgen met Volkerwessels Telecom, stelt dit topic me allesbehalve gerust. Heb je uiteindelijk een oplossing gekregen @Sebastiaan1982?

Reputatie 2

Als iemand die blijkbaar ook te maken gaat krijgen met Volkerwessels Telecom, stelt dit topic me allesbehalve gerust. Heb je uiteindelijk een oplossing gekregen @Sebastiaan1982?

Het is lijkt uiteindelijk opgelost, na een hoop mails, berichten en niet nagekomen afspraken. Wel wacht ik nog op de uitbetaling van de afgesproken vergoeding.

Reputatie 2

Als iemand die blijkbaar ook te maken gaat krijgen met Volkerwessels Telecom, stelt dit topic me allesbehalve gerust. Heb je uiteindelijk een oplossing gekregen @Sebastiaan1982?

Het is lijkt uiteindelijk opgelost, na een hoop mails, berichten en niet nagekomen afspraken. Wel wacht ik nog op de uitbetaling van de afgesproken vergoeding.

En schijnbaar toch niet opgelost, aangezien de afgesproken compensatie niet klopt en @Boris weer verstoppertje aan het spelen is.

Reputatie 2

Kan men misschien de titel aanpassen naar T-mobile/Boris komt afspraken niet na?

 

Ik zal in ieder geval de komende incasso storneren, misschien dat men dan een keer kan reageren.

Reputatie 7

Hi Sebastiaan,

Dank je voor je bericht en ik schrik hier ook van. Wij hebben contact gehad per telefoon en heb toen aan de hand van dat gesprek die afspraak nagekomen. Graag pak ik dit nogmaals met je op en bespreek ik de situatie graag met je door. Ik zal je daarom een privébericht sturen om een belafspraak met je te maken. Ik spreek je daar graag verder.

Reageer