Beantwoord

Waar blijft mijn installatiepakket?

  • 12 September 2022
  • 9 reacties
  • 119 Bekeken

29 augustus kwam er 'n mail dat eik de oude modem moesten terugsturen, want 26 augustus hadden wij immers de nieuwe modem plus installatiepakket ontvangen. Echter, wij wisten van niets. Er was geen melding van T-mobile en post.nl dat er 'n pakket onderweg was. En het afhaalpunt had het pakket na 2 dagen al retour gestuurd.

We zijn nu 'n aantal weken en diverse telefoontjes verder. Volgens medewerker 1 is er geen installatiepakket nodig, volgens jedewerker 2 wel en volgens medewerker 3 staat er nog 'n ticket open bij Back Office om opnieuw het pakket te versturen.

De monteur staat gepland voor aanstaande donderdag.

Als het zo doorgaat zitten  wij dus binnenkort zonder internet hierdoor. 

Wie kan ons daadwerkelijk helpen? Want we worden al weken van kastje naar de muur gestuurd.

icon

Beste antwoord door Boris 13 September 2022, 09:30

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7

Hoi @J van Rijswijk, goed dat je het bij ons navraagt en welkom op de Community van T-Mobile! Ik ga graag voor je na wat de status van het installatiepakket is. Normaliter kan ik dit doen door het door jou opgegeven e-mailadres hier op de Community. Omdat deze niet gekoppeld is aan een T-Mobile voor thuis account, wil ik je vragen om een privébericht te sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer. Dat kun je doen door op mijn naam te drukken. Ik hoor het graag van je! 

Reputatie 7

Hoi @J van Rijswijk, dank voor de gegevens! Graag pak ik de kwestie via dit topic weer op. Ik zie inderdaad dat er inmiddels een melding is gedaan bij onze back office, om het installatiepakket per direct op te sturen. Om ervoor te zorgen dat de monteur een pakket heeft om aan te sluiten, raad ik aan om de afspraak met de monteur voor nu uit te stellen. Je kan dit doen door te bellen naar Guidion via 020-3232767. Het pakket komt eraan, maar om het zekere voor het onzekere te nemen, is het verstandig om de afspraak uit te stellen. We gaan er alles aan doen om je zo snel mogelijk van een werkende verbinding te voorzien. Excuses voor het ongemak! 

Hallo @Boris Boris, dank voor de info. Zou je mij in pb ook kunnen voorzien van 'n track&trace nummer? 

Alvast bedankt.

Reputatie 7

Hoi @J van Rijswijk, thanks voor je vliegensvlugge reactie! Momenteel is het pakketje nog niet aangemeld bij de postservice. Wanneer dit wel het geval is, zal je direct een track and trace van ons ontvangen. Houd je e-mail in de gaten, we houden je op de hoogte.

Hallo @Boris . Gisteravond is met DHL de mediaconverter gekomen. Echter kregen wij eerder bij het niet ontvangen installatiepakket, 'n mail met daarin het verzoek de oude modem terug te sturen want we zouden 'n nieuwe ontvangen hebben.

Gister is dus alleen de converteren gekomen. Behoren we ook niet 'n nieuwe modem te krijgen? Deze die we nu hebben, hebben we al ruim 10 jaar.

Reputatie 7

Hi @J van Rijswijk, thanks voor je bericht! Ik ben er direct voor je achteraan gegaan en heb goed nieuws. De installatie zal worden gedaan met het oude modem, waarna we deze handmatig kunnen ruilen wanneer deze is aangesloten. Omdat het systeem niet de juiste ruil kan doorzetten, kan dit pas als het modem is aangesloten. Je kan de geautomatiseerde berichtgeving dan ook als niet verstuurd zien. Excuses voor het ongemak. 

Hallo @Boris, bedoel je te zeggen dat er pas na installatie van de mediaconverter met de oude modem, er 'n nieuwe modem opgestuurd wordt?

Bericht is niet helemaal duidelijk.

Reputatie 7

Sorry voor de verwarring @J van Rijswijk, ik kan inderdaad begrijpen dat het bericht niet geheel duidelijk was! 😅 De installatie die in de boeken staat, zal worden uitgevoerd met het modem wat je nu al hebt. Wanneer deze is aangesloten, kan je mij een bericht sturen via dit topic. Ik zal er dan voor zorgen dat deze wordt omgeruild naar een nieuwere versie. Je hebt dus helemaal gelijk in je laatste bericht! 

@Boris nu is het helemaal duidelijk!!! 

Alvast bedankt voor al je hulp en ik zal het laten weten wanneer alles geïnstalleerd is.

Reageer