Beantwoord

Waar blijft mijn internet?

  • 24 September 2020
  • 1 reactie
  • 248 Bekeken

Goedendag,

 

Helaas moet ik u via deze weg meedelen dat wij bijzonder veel spijt hebben van de overstap naar T-Mobile Thuis.

Wij hadden een perfect werkend internet van KPN tot dat T-Mobile er met zijn spreekwoordelijke vingers aan zat.


Maandagochtend 14 September, de dag dat de monteur van Guidion langs zou komen constateerde ik dat wij geen internetverbinding meer hadden.
Omdat de monteur 's middags om 16uur het thuis-internet zou aansluiten heb ik, ervan uitgaande dat wij 's avonds weer een verbinding zouden hebben, geduldig gewacht.

Helaas, niets is minder waar en tot op heden, 1 hele week later zitten wij thuis nog steeds zonder internet. Dit is niet alleen vervelend en ongemakkelijk maar dit kost ook gewoon geld.

 

Mijn vrouw en ik werken beiden, vanwege corona, geregeld vanuit huis en daar het mobiele netwerk van T-Mobile ( wij hebben tevens 4 Unlimited aansluitingen op dit adres ) hier in huis een slecht bereik heeft, zijn wij afhankelijk van een goede vaste verbinding.

 

Nu wij al 11 dagen geen gebruik kunnen maken van een goede internetverbinding kunt u waarschijnlijk begrijpen dat de frustratie inmiddels tot grote hoogte is gestegen en wij alle vertrouwen in de kundigheid en service van  T-Mobile inmiddels verloren hebben.

 

Het feit dat er na een week van gerommel met 3 afspraken, diverse monteurs en tijd vrijmaken om thuis aanwezig te zijn, nog steeds geen gedegen oplossing is, getuigt van een bijzonder amateurisme die men van een bedrijf als T-Mobile toch niet zou verwachten.

Ik mag toch van een bedrijf als T-Mobile verlangen dat er, na een week van tekortkomingen, bij u een alarmbelletje gaat branden en dat er actief met het probleem wordt bemoeit ipv een afwachtend houding tov de klant en/of ingehuurde externe bedrijven zoals Guidion?

 

Tip:  Een eigen buitendienst, die dit soort service-problemen oplost, zou een prima oplossing kunnen zijn en tevens het vertrouwen van de klant een boost kunnen geven.

Dit komt iig bemoedigender over dan zo'n ingehuurde zzp-er via Guidion.

 

Daarnaast is de schijn van onwilligheid bij uw telefonische klantenservice stuitend. Opmerkingen zoals "maar u betaald er toch nog niet voor", terwijl een klant door uw toedoen zonder internet zit zijn, op z'n zachts gezegd, beschamend.

 

De mededeling dat 'wij' op een stapel liggen bij de backoffice en de medewerkster niets meer kan doen, is alles behalve bemoedigend en doet vermoeden dat u het concept klantenservice niet serieus neemt.

Graag ontvang ik dan ook een reactie waarin u dit vermoeden wegneemt en u op een gepaste wijze ons vertrouwen in T-mobile herstelt.

--------------------------------------------------

Deze mail heb ik afgelopen maandag verstuurd naar naar klantenservice@t-mobilethuis.nl , eergisteren via facebook naar Webcare, en tot op heden GEEN REACTIE ontvangen.

 

Is T-mobile allergisch voor klanten? Of is het leveren van thuisinternet te hoog gegrepen?

 

 

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 26 September 2020, 13:10

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Goedemiddag @fittevent,

Fijn dat je mij hiervan op de hoogte brengt! Allereerst excuus dat dit nog niet is opgelost, dit had gewoon veel eerder moeten gebeuren. Daarnaast hadden wij heel graag eerder gereageerd en gehandeld, zo ook op dit topic, alleen hebben wij het de afgelopen tijd erg druk. Daarom kan het wellicht overkomen dat je zelf steeds contact op moet nemen, alleen ik kan je verzekeren dat wij altijd snel proberen te acteren als een monteur aangeeft dat er nog vervolghandelingen nodig zijn.

Ik ben direct in jouw dossier gedoken, en zo te zien heeft de monteur van KPN NetwerkNL gisteren het glasvezelnetwerk uitgesloten. Hierom heb ik meteen een monteur van Guidion aangevraagd, en ik hoop dat ze snel bij je langs kunnen komen. Weet dat wij ondanks de drukte alles op alles zetten om ervoor te zorgen dat jullie zo snel mogelijk aangesloten zijn! 

Reageer