Beantwoord

waarom duurt alles zolang en krijg ik geen snelle respons

  • 4 October 2021
  • 5 reacties
  • 107 Bekeken

wederom een topic plaatsen voor nog steeds zelfde probleem. de medewerkst bij tmobile zijn vriendelijk en beleefd maar mijn probleem word niet opgelost. contact met tmobile kan alleen met de chat die er helemaal niets van snapt natuurlijk en dan moet je bellen zit je uren in de wacht en uiteindelijk krijg je steeds zelfde antwoord dat er een ticket gemaakt is dat het opgenomen is en dat uiterij 48 uur duurt voor je bericht krijgt. maar ik wacht al vanaf maandag 27 september. Donderdag 23 september komen er een aantal mannen de kabel die aan einde van looppad ligt buiten op straat naar de deur brengen, dan komen er nog een paar mannen die de kabel via kruipruimte naar de meterkast brengen. alles is in orde zeggen ze er is signaal even wachten op de monteur van gideon en die sluit alles voor u aan. Die kwam de maandag 27 september hing modem in meterkast en kwam tot conclusie dat niet in orde was er was geen signaal. monteur heeft gebeld geen idee met wie en zei zal wel in de loop van de dag een aansluiting zijn. want waarschijnlijk hebben ze knopje niet omgezet, dus ik ook bellen met volkert die zou dit moeten doen, u word terug gebeld want uitvoerder zegt dat alles in orde is, maar nee niet teruggebeld dus ik weer paar keer gebeld en ja tmobile moet doorgeven dus weer naar tmobile, alles is opgepakt en uitgezet of hoe ze ook noemen maar ik heb nog steeds geen aansluiting. en nogmaals klantenservice heel vriendelijk maar daar heb ik niks aan, zij kunnen alleen excuus aanbieden zeggen dat opgepakt is en fijne dag wensen. ik wil gewoon zo graag iemand spreken die wel weet wat er nu aan de hand is en wat er aan gedaan gaat worden. dus duidelijke taal. ook zou ik dan graag alles op schrift zetten dus via een klachten formulier maar dat kan niet, kan wel hier maar dan krijg ik advies van mensen die niet bij tmoible werken volgens mij. niet om die reactie af te vallen, maar ik had gezegd dat  tv en pc  aangesloten zou worden met kabel maar ik kreeg alleen een kabel voor tv. pc moest via wifi en de uitleg van iemand hier was dus ja je krijgt maar 1 kabel en rest moet je zelf kopen. dat staat niet op de website, er staat vermeld bij wat je kunt verwachten dat dit allemaal aangesloten word en nergens dat je kabels erbij moet kopen. dus dit zou ik graag bespreken met iemand van tmobile. ik wil niet boos worden of onaardig maar vind dit toch een hele vervelende zaak, ik ben nieuw klant geworden en kan begrijpen dat soms tegenslag is, maar vind als het maandag 27 september niet lukt mij aan te sluiten dat op korte termijn in elk geval gezegd moet worden wat er loos is en geen verkeerde monteur sturen die weer voor niks komt. ik heb 3 vrije dagen genomen en heb geen aansluiting. nu na een week wachten, wat niet nodig was geweest als ze maandaag 27 september gelijk de juiste partij benaderd hadden voor deze fout dan had het al opgelost kunnen zijn, ben ik dus al aan het denken om de hele boel de annuleren en gewoon bij kpn te blijven, dan maar geen glasvezel maar wel een correcte verbinding en makkelijk te bereiken klantenservice

 

icon

Beste antwoord door eric 4 October 2021, 12:22

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @passion1958 .

Het is niet de bedoeling dat je meerdere topics over hetzelfde onderwerp aanmaakt. Ga gewoon verder in je eerste topic.

sorry dit is nieuw voor mij en kon de eerste topic niet terug vinden, maar heb hem inmiddels gevonden, ik ga even kijken hoe ik dit daar kan plaatsen en de nieuwe topic uitbreiden.

ik kan niet vinden hoe ik mijn topic kan verwijderen, iemand hier een antwoord op misschien 

Reputatie 7
Badge +4

Geen zorgen een moderator zal cross topics / dubbele topics handmatig verwijderen of sluiten. :wink:  

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @passion1958, geen probleem, dat kan altijd een keertje gebeuren natuurlijk! 😊

Dit topic gaat nu op slot.