Beantwoord

Waarom komt er geen monteur?!

  • 3 December 2017
  • 4 reacties
  • 244 Bekeken

Ik ben naar t-mobile thuis overgestapt juist omdat er bij glasvezel een monteur aan huis beloofd werd.
Nu heb ik alle spullen ontvangen en stopt morgen mijn huidige abonnement. Nu kreeg ik eergisteren een mail waarin stond dat ik het zelf kan aansluiten . Heel vreemd, want volgens eigen zeggen is er bij glasvezel altijd een monteur nodig.
Zelf aansluiten lukt niet, dus wanneer kan ik een monteur verwachten.
icon

Beste antwoord door Brian 4 December 2017, 15:17

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hallo Mevrouw,

Welkom op het community forum van T Mobile. Het goedkoopste abonnement maakt geen gebruik van glasvezel. bij minimaal 50Mbit word er gebruik gemaakt van glasvezel als dat aanwezig is en t mobile hier op kan leveren. ik kan helaas niet na gaan wat voor verbinding geleverd word. Een T Mobile moderator zal even kijken en eventueel een monteur aansturen via guidion. je kan doorgaands binnen 48 uur een reactie verwachten van t mobile op het forum.
Ik heb een internet 100 abonnement , er is al glasvezel aanwezig en volgens jullie konden jullie hierop leveren
Reputatie 7
Badge +4
Hallo Mevrouw,

ik kan niet zien wat er bij jullie is mis gegaan omdat ik geen medewerker ben van T Mobile. een medewerker van T Mobile zal hier zo snel mogelijk een reactie plaatsen.
Reputatie 7
Hi Mevrouw A, allereerst van harte welkom bij T-Mobile Thuis! Ik zie dat je inmiddels al door bent verbonden met onze installateur Guidion en dat we een monteur bij je langs gaan sturen, helemaal goed! Voor de volledigheid nog even ter info, we bieden op jouw adres geen Glasvezel aan maar wel super snel DSL van 100 Mbps en dit is waar jij gebruikt van maakt. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust, ik zit voor je klaar!

Reageer