Vorig jaar kreeg ik een brief van T-Mobile dat er glasvezel beschikbaar zou komen en dat dat zo snel zou gaan dat ik in februari 2022 over een werkende glasvezelverbinding kon beschikken. Geweldig !!
Op 12 januari 2022 heb ik daarom maar alvast een abonnement afgesloten in de verwachting dat er nu snel actie zou worden ondernomen door T-mobile en dat ik snel de beschikking kreeg over glasvezel.
En wat denk je ??? Tot op dit moment (bijna een half jaar na de eerste brief) is er hier in de buurt nog helemaal NIETS te bespeuren van enige activiteit door of namens T-Mobile. Ik begin het intussen een beetje (boel) zat te worden !!!!
Gelukkig is KPN nu ook begonnen met de aanleg van glasvezel in Haarlem (postcode 2011AN), dus het wordt nu een wedstrijd. Degene die het eerste werkende glasvezel kan verzorgen in mijn woning heeft mij klandizie.
Ik ben het echt zat om aan het lijntje gehouden te worden, zeker omdat ik helemaal niet wijzer wordt van de helpdeskmedewerkers. Die verschuilen zich achter ïk kan u hierbij niet helpen, wij hebben geen schema van de aanleg in uw wijk”.
Als ik niet snel uitsluitsel krijg van T-Mobile zijn ze mij als klant kwijt.
WAAROM GEEFT NIEMAND MIJ EEN ZINNIG ANTWOORD OVER DE OPLEVERING ??????
Beste antwoord door Waqqas
Bekijk origineel