Beantwoord

waarom stuurt t-mobile een 'perform' bevestiging naar oude provider als de nieuwe verbinding nog niet werkend is opgeleverd??

  • 9 July 2019
  • 3 reacties
  • 447 Bekeken

Terwijl de monteur in huis constateert dat installatie niet gaat lukken, want er is een probleem met de glasvezel verbinding, stuurt T-mobile wel al een 'ready to perform' melding naar mijn oude provider, die vervolgens Internet en vaste tel lijn afsluit.
Ik heb nu via T-mobile geen internet, geen telefoon en geen TV. Beiden organisaties zeggen helaas pindakaas: eea is niet terug te draaien.

Ik ben wel veel tijd&euro's kwijt aan het oplossen van dit probleem, bv bellen met mobiel, aankoop van een mobiel + simkaart met data voor hotspot etc. , terwijl T-mobile geen toezegging wil doen over eventuele vergoeden van extra kosten.
icon

Beste antwoord door Brian 10 July 2019, 08:29

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

De vorige provider het internet laten afsluiten en als nieuwe provider geen internet leveren is tegen de klant-is-koning -regels,
Reputatie 7
Badge +14
Beste @PGRRRRRRRRRR Graag bij Een onderwerp houden, telkens nieuwe topics openen over hetzelfde probleem is tegen de forumregels.
Reputatie 7
Er is al een vergelijkbaar topic aangemaakt, ik stel voor dat we daar verder gaan zodat we alle informatie op één plek houden. Dit topic gesloten.