Beantwoord

Waarom vraagt T-Mobile me steeds om contact op te nemen met haar onderaannemers

  • 19 May 2022
  • 8 reacties
  • 188 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Mijn internetaansluiting zou 29 april worden opgeleverd maar dat is helaas niet gelukt. Ik heb al vele malen contact opgenomen maar het probleem ligt steeds bij Gideon of Volker Wessels. Nu wordt er geen informatie gedeeld over de voortgang, en moet ik zelf bellen met de vraag hoe het er mee staat. Als je als bedrijf je leverdatum niet nakomt, dan verwacht ik dat ik op de hoogte wordt gehouden. Als ik dan bel, dan wordt mij gevraagd om weer contact op te nemen met Volker Wessel. De laatste keer kon dat bedrijf me geen informatie geven, en ik vraag me af waarom T-Mobile niet zelf dat bedrijf belt en een afspraak maakt zodat ik weet wanneer ik de dienst kan verwachten.   

icon

Beste antwoord door Lisa 26 May 2022, 09:17

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7

Hi @Elloy, super goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik wil heel graag dat je meer duidelijkheid krijgt en dat je er niet telkens zelf achteraan hoeft te gaan, dus ik blijf graag een oogje voor je in het zeil houden. Vanmorgen heb ik ook een collega hiervoor aan de mouw getrokken met het vriendelijke verzoek of er zo snel mogelijk een status update met mij gedeeld kan worden. Zodra ik hier iets over hoor, dan laat ik je dat direct weten. Excuses voor deze ervaring! ❤

Reputatie 7

Hi @Elloy, ik wil je graag laten weten dat mijn collega dit voor je gaat chasen! Ik hoop je na het weekend dan ook meer hierover te kunnen vertellen. Maak er een mooi weekend van en ik spreek je snel!

Ik denk dat je afgelopen weekend bedoelde, toch? Nou, ik heb nog steeds niks van je gehoord Lisa. 

Reputatie 7

Hi @Elloy, ik heb inmiddels een update voor je! Het duurde even voordat ik een heldere terugkoppeling terugkreeg van mijn collega, maar wij hebben deze gistermiddag doorgespeeld gekregen vanuit Volker Wessels. Ik deel dan ook graag het volgende met je. Er staat een reconstructie gepland voor jouw straat. Hier moet Volker Wessels de kabels helemaal omgraven. Echter werkt er op dit moment een andere aannemer in dit gebied, waar hij de sloot breder maakt. Als deze aannemer klaar is, mag Volker Wessels de civiele werken, oppakken. Zij wachten nu dan ook nog op een seintje van de aannemer zodat zij civiel kunnen starten. Ik hoop dat ik je zo wat duidelijkheid mee heb kunnen geven en duim dat dit seintje heel snel gegeven wordt! 🤞

Hi @Elloy, ik heb inmiddels een update voor je! Het duurde even voordat ik een heldere terugkoppeling terugkreeg van mijn collega, maar wij hebben deze gistermiddag doorgespeeld gekregen vanuit Volker Wessels. Ik deel dan ook graag het volgende met je. Er staat een reconstructie gepland voor jouw straat. Hier moet Volker Wessels de kabels helemaal omgraven. Echter werkt er op dit moment een andere aannemer in dit gebied, waar hij de sloot breder maakt. Als deze aannemer klaar is, mag Volker Wessels de civiele werken, oppakken. Zij wachten nu dan ook nog op een seintje van de aannemer zodat zij civiel kunnen starten. Ik hoop dat ik je zo wat duidelijkheid mee heb kunnen geven en duim dat dit seintje heel snel gegeven wordt! 🤞

Misschien heb ik mijn vraag niet zo duidelijk geformuleerd. Op welke datum kan ik internet en tv an T-mobile gebruiken? Graag het antwoord geven in het formaat dd-mm-yyyy en alle andere tekst weglaten. 

Ik heb een nieuwe vraag: Als ik nu het contract met T-mobil opzeg, ben ik dan kosten verschuldigd voor de werkzaamheden tot nu toe?

 

Reputatie 7
Badge +14

De moderator geeft juist duidelijk aan waarom er geen dd/mm/yy genoemd kan worden. Je kunt tot 14 dagen na oplevering van een werkende verbinding je bestelling annuleren via de klantenservice.

De moderator geeft juist duidelijk aan waarom er geen dd/mm/yy genoemd kan worden. Je kunt tot 14 dagen na oplevering van een werkende verbinding je bestelling annuleren via de klantenservice.

  • er staat een reconstructie gepland - mooi, datum is dus bekend 
  • een andere aannemer werkt in het gebied - die heeft vast ook een planning
  • hoe lang duurt het werk van Volker Wessels?

Er kan geen datum worden genoemd terwijl ik een dienst per 29 april heb aangevraagd. Ik had liever gezien dat er bij het afsluiten van een abonnement bij staat dat het ook een half jaar of een jaar kan duren voordat het rond is. Geef dat gewoon en wees er eerlijk over, al had ik dan de dienst nooit besteld natuurlijk.  

Reputatie 7
Badge +14

De moderator geeft juist duidelijk aan waarom er geen dd/mm/yy genoemd kan worden. Je kunt tot 14 dagen na oplevering van een werkende verbinding je bestelling annuleren via de klantenservice.

@Elloy TM kan hier ook weinig aan doen @eric heeft de eventuele oplossing gepost! 
Als er bij jouw bestelling had gestaan het kan een half jaar duren en het loopt door omstandigheden toch uit de hand zou je ook niet blij zijn.

Ik hoop echt voor je dat het snel gaat en dat je tot die tijd een oplossing hebt!?

Fijne avond.