Beantwoord

Waarom wordt mijn Klantvoordeel niet geactiveerd?

  • 24 August 2018
  • 1 reactie
  • 720 Bekeken

Contact maken met T-mobile is ook erg onhandig.... bellen; flinke wachtrijen en daarnaast een keuzemenu waar ik mijn vraag niet kwijt kan...
Maar goed, mijn vraag is als volgt: Op ons adres hebben we 2 t-mobile abonnementen. 1x mobiel en 1x t-mobile thuis. Allemaal volgens de juiste voorwaarden afgesloten en geactiveerd via mobiel en via T-mobile thuis. Echter nog steeds geen overzicht v.h voordeel wat we kunnen gebruiken.
icon

Beste antwoord door Brian 27 August 2018, 16:49

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi Linda, geen zorgen, als het druk is aan de lijn dan kan je ons altijd bereiken via Facebook, Twitter of hier via de Community! Zo te horen heb je de juiste stappen al genomen om van Klantvoordeel gebruik te kunnen maken! Als je de abonnementen aangemeld hebt via My T-Mobile dan zou je ze beide moeten zien staan onder 'Klantvoordeel' op My T-Mobile.

De abonnementen moeten allebei op hetzelfde adres staan (het wel nog wel eens voorkomen dat het mobiele abonnement nog op een oud adres staat). Voor je mobiele abonnement kan je het adres zelf aanpassen via My T-Mobile. Mocht het niet lukken stuur mij dan even je 06-nummer, je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door via een privébericht, dan kijk ik met je mee!

Reageer