Wacht al bijna een jaar op glasvezel

  • 8 April 2023
  • 3 reacties
  • 94 Bekeken

Vorig jaar Juni werd er aangegeven dat glasvezel beschikbaar zou zijn en abonnementen werden aangeboden door jullie. Direct aangeschaft en toen werd er verteld dat in augustus nog het glasvezel aangesloten moest worden.

We zijn nu bijna een jaar verder en ik heb nog steeds niks gehoord en op mijn bestellingspagina staat nu dat het weer utigesteld is tot april/mei….

Ik wordt hier erg moe van...Wanneer komt het glasvezel nou eindelijk?

Tommie van Odido 1 jaar geleden

Hi @Symplexity, vorlijk pasen!🐣

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik heb zojuist Fiber aan de mouw getrokken, zij gaan je een concrete update geven over de oplevering! Ik wens je voor nu een prettig paasweekend toe.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Symplexity, vorlijk pasen!🐣

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik heb zojuist Fiber aan de mouw getrokken, zij gaan je een concrete update geven over de oplevering! Ik wens je voor nu een prettig paasweekend toe.

nog steeds niks gehoord

Dit is echt de zoveelste keer dat er gezegd wordt dat ik een update krijg maar nee, krijg niks… het is nu een maand geleden… en niks gehoorde van die derde partij...zorg gewoon eens voor duidelijkheid. Neem zelf contact op met die partij en geef mij een update.

Ben echt klaar met het wachten

Reputatie 7
Badge +9

@Symplexity ik ben meteen gaan kijken. Ze hebben je geprobeerd te bellen op 12-04, echter kregen ze je niet te pakken. Wel hebben ze een voicemail ingesproken en ze hebben navraag uitgezet. Als ze reactie hebben gekregen zouden ze weer contact met je opnemen.

Reageer