Beantwoord

Wachten beu op Guidion en T-Mobile

  • 9 July 2022
  • 6 reacties
  • 274 Bekeken

Hallo T-Mobile,

Ik probeer het nu maar eens hier. Wij zijn een nieuwe klant qua Thuis internet bij jullie.

In maart de aanvraag gedaan telefonisch en er werd gezegd en beloofd dat het binnen 2! weken geregeld zou zijn.

Na lang wachten (weken) en een paar keer bellen werd er uiteindelijk glas geblazen door de voortuin heen.

Vervolgens was het weer wachten en weer een paar keer bellen om nog eens te wachten (weer weken) op de volgende fase: door de muur heen binnen een aansluitpunt maken.

Die stap is een maand geleden gebeurd. Wij zouden binnen 2 dagen toen van Gideon een SMS krijgen die bij ons het allemaal zou komen opzetten de router en wat niet meer. Geen SMS gekregen, geen router pakket en weer bellen.

Weer bellen. En ja, ook toen weer dezelfde belofte telkens weer: Binnen 2 dagen zouden we echt een SMS krijgen van Gideon.

Ondertussen 2 weken geleden zelf maar een Fritz glas router gekocht (want IT’er) en zelf maar aan de slag gegaan. Geen signaal.

Weer gebeld en weer de belofte: Binnen 2 dagen krijgen we een SMS van Gideon voor een afspraak.

Nu twee weken verder nog steeds geen SMS gekregen en geen T-mobile pakket. In het systeem van T-mobile onder mijn gegevens staat toch echt het juiste GSM nummer van mij en ik krijg van allerlei partijen sms’jes op dit nummer.

Wat is dit allemaal? Jaren geleden T-mobile gehad als gsm provider, niets dan lof over toen, maar waar gaat het hier allemaal mis zeg?

 

icon

Beste antwoord door Demi van Odido 10 July 2022, 13:04

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @jack2010 

Wat is nu de status in je T-Mobile thuis account? Kun je ook eens je mail controleren en de ongewenste map?

Om een afspraak te maken met Guidion ontvang je de afsprakentool via de mail.

Reputatie 7
Badge +8

@jack2010 Ik heb het even voor je gecheckt! Zo te zien heeft Volker Wessels Telecom de installatie nog niet afgemeld bij ons, waardoor de rest van de order niet doorloopt zoals een afspraak maken met Guidion en het versturen van het installatiepakket. Ik heb hier nu bij de technische dienst melding gedaan en of ze erachter aan kunnen gaan bij VWT zodat de order doorloopt. Hopelijk zorgt dit voor schot in de zaak!

Stomme Volker Wessels Telecom 😠

 

Dank je wel Demi! 😀👍

 

 

We ze zijn 1 week verder en er is niets veranderd qua status en ik heb nog steeds geen SMS of email gekregen van Volker Wessels Telecom.

 

Gaat lekker zo.

In mijn T-mobile staat:

 

De installatie

Bij jou in de straat en in je woning is nog geen glasvezelaansluitpunt, dat moet er dus komen. De netwerkbeheerder neemt eerst contact met je op voor een afspraak om dit te installeren. Dit wordt niet door T-Mobile gedaan. Als je straat en je woning er helemaal klaar voor zijn, neemt onze installatiepartner Guidion contact met je op voor de installatie-afspraak. Zij zorgen ervoor dat je pakket word aangesloten en gaan pas weg als alles werkt. Het gaat hier dus om twee afspraken met twee verschillende monteurs. “

 

Dat glasvezelaansluitpunt zit er dus al wel, zelfs bij ons in de huiskamer.

Reputatie 7

Hoi @jack2010,

Thanks voor je update! Ik moet eerlijk zeggen dat ik meega in jouw sentiment. Dit contact moet beter! Om die reden heb ik direct contact gelegd met onze Glasvezelexperts. Ze zullen contact opnemen met de aannemer en je via de telefoon van een update voorzien. We gaan hier per direct werk van maken. We houden je op de hoogte, maar mocht je in de tussentijd met een vraag zitten, laat het vooral weten. We staan voor je klaar!