Beantwoord

WAN lampje brand niet

  • 8 February 2019
  • 3 reacties
  • 496 Bekeken

Op het bericht van gisteravond kon ik niet meer reageren, dus bij deze post ik hem nog een keer. Aangezien het lampje nog steeds niet brand (nieuwe tmobile thuis klant). Ik ga zometeen naar mijn werk, maar zal mijn modem aan laten staan.


Goedenavond,

Vanmorgen een aantal keer geprobeerd om T-Mobile thuis te installeren. Echter lukt dit niet. Het WAN lampje op mijn modem wil maar niet gaan branden. Wel brand het WIFI lampje (knippert soms ook), maar daar heb ik natuurlijk niets aan. Mijn Ziggo zou morgen opgezegd worden en jullie hadden mij juist beloofd op 7-2-2019 al gebruik van jullie diensten te kunnen maken, zodat ik niet zonder zou komen te zitten... wat nu dus toch het geval is. Ik heb het een uur geleden weer geprobeerd en nog steeds hetzelfde probleem. Hoe gaan we dit zsm oplossen? Ik zit zonder internet én televisie. Mijn hele ziggo pakket heb ik namelijk al terug gestuurd. Dit omdat ik mijn televisie moest verplaatsen (coax zit aan de andere kant van de woonkamer dan de wand contactdoos) om gebruik te maken van jullie modem.

Met vriendelijke groet,

Priscilla Bos
icon

Beste antwoord door Sander 11 February 2019, 11:50

Bekijk origineel

3 reacties

Gaat er nog iemand op mijn bericht reageren? Ik zit al vanaf 7 februari (overstapdaum) zonder televisie en internet. Dat laatste gaat nu ten koste van mijn 4G.
Als het WAN lampje niet gaat branden (en je dus ook geen internet hebt), kun je eerst (als je dat al niet gedaan hebt) een factory reset doen.
Als dat niet helpt dan kan het mogelijk zijn dat de ADSL draadjes niet goed zijn aangesloten tussen het punt waar de KPN lijn binnen komt (IS/RA punt) en de hoofdcontactdoos.

Probeer het eens via een andere contactdoos als je die hebt.

Officieel je niet aan het ISRA punt sleutelen, maar je kunt zelf twee (kwaliteit telefoonlijn) draadjes monteren en een zelf een aansluiting ophangen. Als dat niet werkt is er iets mis met of de modem, of de aansluiting en moet je T-Mobile of KPN bellen.

Maar ik ga er vanuit dat het dan weer werkt. Succes.
Reputatie 7
Hoi @Prizzle,

Allereerst wil ik je welkom heten op onze Community en bedanken voor je bestelling! Het is niet helemaal de droomstart waar we op gehoopt hadden. Normaal gesproken helpt deze installatie je door alle stappen van installatie: zelf installeren met gemak. Gelukkig zie ik dat er al contact is geweest en de monteur is ingepland. De bal rolt! Ik hoop dat de verbinding dan ook snel hersteld wordt. Hou je ons op de hoogte?

Reageer