Beantwoord

WAN lampje brandt niet bij installatie

  • 7 January 2018
  • 9 reacties
  • 853 Bekeken

Sinds afgelopen 4 januari zouden wij internet moeten hebben. Helaas hebben wij net de instructies gevolgd en via ISRA en DSL kabel alles aangesloten. Desalniettemin brandt het WAN lampje niet na aanzetten van het modem. Heel af en toe knippert het WIFI lampje wel, maar er is geen verbinding mogelijk. Zou iemand hier raad mee weten?
icon

Beste antwoord door Brian 9 January 2018, 13:57

Bekijk origineel

9 reacties

Voor dit probleem kun je het beste contact opnemen met de klantenservice. Ze kunnen dan voor je kijken of de lijn al wel actief is.

Verder staat het wifi lampje los van of je internetverbinding hebt of niet.
Reputatie 7
Hi Charlotte, ik heb het meteen voor nagekeken en ik zie dat de aansluiting vertraging op heeft gelopen. We werken er met man en macht aan om je aansluiting zo snel mogelijk te activeren en je gaat uiteraard pas betalen zodra je verbinding actief is. De verwachting is dat je deze week online komt. Mijn excuses voor de vertraging!
Oké super bedankt! Dan wachten wij daar deze week nog even op. 🙂
Beste Brian,
Wij hebben inmiddels een maand geduldig gewacht, maar helaas nog steeds geen internet tot onze beschikking? Helaas hebben wij telefonisch te weinig tijd gehad om aan de lijn te blijven hangen, dus ik probeer het op deze manier nog eens.

Ik hoor graag snel meer!
Hi Charlotte, ik heb het meteen voor nagekeken en ik zie dat de aansluiting vertraging op heeft gelopen. We werken er met man en macht aan om je aansluiting zo snel mogelijk te activeren en je gaat uiteraard pas betalen zodra je verbinding actief is. De verwachting is dat je deze week online komt. Mijn excuses voor de vertraging!

Beste Brian,
Wij hebben inmiddels een maand geduldig gewacht, maar helaas nog steeds geen internet tot onze beschikking? Helaas hebben wij telefonisch te weinig tijd gehad om aan de lijn te blijven hangen, dus ik probeer het op deze manier nog eens.

Ik hoor graag snel meer!
Reputatie 7
Hoi charlottedannijs,

Allereerst wil ik je ontzettend bedanken voor je engelengeduld. Ik ben er na het lezen van jouw hulpkreet direct achteraan gegaan en wat blijkt... het klopt helemaal dat je nog geen internet hebt. Dat ligt niet aan jou! Er is iets aan de hand in jouw internetlijn. Ik heb meteen alle hulp ingeschakeld om dit op te lossen. Binnenkort krijg je een belletje van een van onze monteurs (die werken vanuit bedrijf Guidion), deze gaat je verder op weg helpen. Duizendmaal sorry dat het zo loopt, ik ga zorgen voor een verzachtend cadeau voor je. Niet alleen omdat ik de situatie rot vind voor je, maar ook omdat ik het super waardeer dat je zo geduldig bent!
Reputatie 7
Hoi Charlotte,

Naar aanleiding van je bericht over je verbinding ben ik op zoek gegaan naar een manier om je te bedanken voor je geduld en het wachten iets leuker te maken. Ik vroeg mij af of jij op Valentijnsdag (volgende week woensdag) al een date hebt, of eigenlijk: mag T-Mobile Thuis jouw Valentijn zijn?

Ook ben ik benieuwd naar de status van jouw oplevering. Uiteraard hou ik het van achter de schermen in de gaten, ik zie dat onze monteurs zijn aangestuurd om jou te helpen. Zodra je een afspraak hebt gemaakt, kun je mij een seintje geven? Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Hey een date met Sterre zie ik ook wel zitten :$

Maar een maand later is wel enorm balen zeg. daar zo ik ook niet blij van worden.
Reputatie 7
@Hidden.nld
Haha, kan geregeld worden! Wat dacht je van een "date" op ons hoofdkantoor? Ik stuur je een privébericht. 🙂

Reageer