Beantwoord

waneer wordt ik aangesloten op glasvezel in rotterdam ijsselmonde


Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 21 reacties

Hoi iedereen! Ik heb een vraagje, waneer wordt ik eindelijk aangesloten op glasvezel? Ze zijn al 1 tot 2 maanden lang hier bij Spinozaweg bezig met get aanleggen van de kabels. Ze zijn klaar bij mijn wijk om de kabels aan te leggen. De nieuwe wijkcentralen zit ook aan de achterkant van mij flat( maisonette woning). Daar hebben ze de wijkcentrale bij een van de parkeerplaatsen geplaatst. Gister waren ze met een grote diesel generator bezig met de deur van de wijkcentrale open. Kan iemand van T-Mobile zien waneer er glasvezel wordt aangesloten in mijn woning?

icon

Beste antwoord door Boris 5 May 2022, 11:04

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

12 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @K_0010 ,

 

Begrijpelijk dat je natuurlijk zo snel mogelijk wil worden aangesloten op het glasvezelnetwerk. Wat geeft de postcode check aan? Bij onze aansluiting zat er nog een behoorlijke periode tussen het aanleggen van de vezels en de uiteindelijke installatie binnenshuis. 
 

Reputatie 1

Er staat “yes internet t-mobile is bechikbaar!” Met alleen de standaard 100/30 DSL pakket.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @K_0010 

Nadat de kabels zijn aangelegd dan moet alles ook nog eerst worden gelast.

Je zou eens met de aannemer VolkerWessels Telecom kunnen bellen over wanneer ze kunnen aansluiten, het telefoonnummer is 088 1860444.

Reputatie 1

Dankjewel voor al jullie antwoorden! Ik denk dat ze ook gisteren ermee bezig waren met die diesel generator of wat het ook mag zijn. Ik zal VolkerWessels Telecom is een keer bellen. Bedankt!!

Reputatie 7

Hoi @K_0010,

Goed dat je het bij ons navraagt! Ik help je op weg. Contact met de aannemer is in dit geval geen meerwaarde, zij zullen alleen duidelijkheid kunnen verschaffen wanneer er een bestelling is gedaan of wanneer zij op jouw adres de aansluiting kunnen gereedmaken. Dat neemt natuurlijk niet weg dat we je meer duidelijkheid kunnen geven. Wil je mij een privébericht sturen met je postcode en huisnummer? Dan kan ik direct vertellen wat de mogelijkheid is. Ik hoor het graag van je! 

Reputatie 1

@Boris Gestuurt!

Reputatie 7

Hoi @K_0010 ,

Helemaal goed ontvangen! Ik heb direct meegekeken en zie dat er momenteel nog geen mogelijk is om je aan te sluiten op het Glasvezelnetwerk. De aannemer, in dit geval inderdaad Volker Wessels Telecom, is tijdens de oplevering tegen een obstructie aangekomen waarbij er eerst nog werkzaamheden moeten worden verricht om ervoor te zorgen dat jij straks ook kan genieten van de supersnelle verbinding van Glasvezel. Daarbij is de Postcodecheck die @Seccie heeft kunnen delen vrijwel leidend en accuraat. We gaan er alles aan doen om ook voor jou zo snel mogelijk de verbinding te realiseren! 

Reputatie 1

Heel erg bedankt voor uw antwoord!

Reputatie 7

Heel graag gedaan @K_0010! Mocht je onverhoopt toch ergens tegenaan lopen, laat het vooral weten. De Community staat voor je klaar! 

Reputatie 1

Sorry voor de iets late vraag/reactie, @Boris. Maar wat voor obstakel hadden ze gevonden? Een natuurlijke of wat anders? Ik zou dat graag willen weten! 
 

Reputatie 7

Hi @K_0010,

Het geeft op dit moment te lezen dat het gaat om een obstructie, geen specificering waar het precies zit. Dat kan verschillen met de regio en omgeving. In mijn ervaring kan dit bijvoorbeeld een betonnen plaat onder de grond zijn of een bekabeling die in de weg zit. Er wordt hard aan gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen. 

Reputatie 1

Oke bedankt! In heb geen verdere vragen meer.