Beantwoord

Wanneer en hoe betaal je meerkosten bij upgraden abonnement?

  • 12 January 2023
  • 4 reacties
  • 44 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik ben zo ongeveer een jaar klant bij T-Mobile en ik zit eraan te denken om mijn internet te upgraden (van 100Mbit naar 400Mbit). Uiteraard gaat dat iets meer kosten, maar wanneer en hoe moet ik die kosten betalen? Immers, de rekening van deze maand staat al klaar, maar de nieuwe snelheid zal nu al ingaan als ik deze nu upgrade (althans volgens de upgrade pagina), en ik gok niet dat T-mobile mij gratis zo'n 18 dagen van de hogere snelheid laat genieten. Krijg ik dan een tweede factuur, of moet ik de meerkosten van deze maand bij de volgende maand extra betalen?

icon

Beste antwoord door Cristien 12 January 2023, 17:52

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @NiekD Goed gokje helaas geen 18 dagen gratis😂

Als de rekening al is opgemaakt betaal je dat volgende maand erbij.

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @NiekD, Leuk dat je erover zit te denken om je internet een upgrade te geven.
Volgens mij vindt facturering achteraf plaats. Kun je niet vanuit je persoonlijke omgeving de upgrade doorvoeren/aanvragen? Mocht er verder nog iets niet helemaal duidelijk zijn, zeg het vooral, want hier op de community proberen we elkaar te helpen. 

Ja, ik kan zeker de upgrade doorvoeren, maar vooral de woorden “Dit is een bestelling met betalingsverplichting” zorgden ervoor dat ik even het zekere voor het onzekere wou nemen. Ik zou bijvoorbeeld niet willen dat ik straks een dubbele rekening (volle pond voor 100Mbit alswel 400Mbit) over de maand januari krijg en verplicht ben die te betalen, haha

Reputatie 7
Badge +14

Je krijgt zeker geen dubbele factuur. De nieuwe snelheid wordt pro rato volgende maand gefactureerd.  Voor de oude snelheid wordt het pro rato gecrediteerd op dezelfde factuur. Komt uiteindelijk dus neer op een vlekkeloze overgang.

Reageer