Wanneer gaat de levering van mijn glasvezel verder

  • 20 April 2023
  • 3 reacties
  • 71 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Eind november heb ik glasvezel besteld voor in mijn nieuwe huis in Rotterdam-Prinsenland. Sindsdien is er weinig meer gebeurd dan dat ik elke maand een mail krijg dat mijn glasvezel volgende maand wordt opgeleverd. Glas steekt nog uit de straat voor mijn huis.

 

Is er al enig zicht op wanneer dat echt gaat gebeuren? 

Tommie van Odido 11 maanden geleden

Hoi @Tim G, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken, in mijn eigen systeem kon ik niet heel veel zien. Ik heb daarom gelijk aan de mouw van Fiber getrokken. Zij gaan telefonisch contact met je opnemen en je een concrete update geven hierover! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Tim G, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken, in mijn eigen systeem kon ik niet heel veel zien. Ik heb daarom gelijk aan de mouw van Fiber getrokken. Zij gaan telefonisch contact met je opnemen en je een concrete update geven hierover! 

Ik heb een telefoontje van T-Mobile gehad na deze post, maar Fiber heeft nog niets van zich laten horen...

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Tim G, het kan zijn dat dit telefoontje van Fiber is geweest. Hebben ze geen voicemail achtergelaten? Omdat Tommie van een vakantie geniet, heb ik intern meteen opnieuw navraag gedaan. Ik hou jou op de hoogte zodra ik meer weet!

Reageer